  • 1. Data: 2010-08-01 10:35:57
    Temat: Droga do działki budowlanej
    Od: "Jan Konieczny" <j...@p...fm>

    Witam.
    Moja tesciowa wystapila o przeksztalcenie dzialki rolnej na budowlna. Polowa
    dzialki zostala przeksztalcona w budowlana.
    Do dzialki nie ma jednak drogi dojazdowej.
    Czy gmina przeksztalcajac dzialke na budowana ma obowiazek zapewnic dojazd
    od drogi publicznej do przeksztalconej dzialki?

    5329 (20100731) __________

  • 2. Data: 2010-08-01 11:10:21
    Temat: Re: Droga do działki budowlanej
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Konieczny <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > Czy gmina przeksztalcajac dzialke na budowana ma obowiazek zapewnic dojazd
    > od drogi publicznej do przeksztalconej dzialki?
    Nie dość, że decyzja wójta/burmistrza zwiększyła wartość działki to jeszcze
    chcesz, żeby cała gmina dopłacała do tej zabawy? Twoja piaskownica, Twoje
    zabawki. Jeśli nie ma MPZP to po prostu nie dostaniesz warunków zabudowy, a
    co za tym idzie, także pozwolenia na budowę.

    GK

  • 3. Data: 2010-08-02 05:49:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Konieczny pisze:

    > Czy gmina przeksztalcajac dzialke na budowana ma obowiazek zapewnic
    > dojazd od drogi publicznej do przeksztalconej dzialki?

    A niby jak? Wiadukt zbudować?

  • 4. Data: 2010-08-02 18:53:51
    Od: "Jan Konieczny" <j...@p...fm>

    Przez działke sąsiada

    wiadomości news:4c565c56$1@news.home.net.pl...

  • 5. Data: 2010-08-02 21:44:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Konieczny pisze:
    > Przez działke sąsiada

    Twoje rozumowanie, podobnie jak i cytowanie, stoi na głowie.

    Ma niby tego sąsiada wywłaszczyć, bo jaśniepan chce mieć drogę?

    Dogadaj się z sąsiadem na wykupienie przejazdu przez jego działkę. A jak
    się nie da i absolutnie nie da się dotrzeć inaczej (np. dookoła) to

    Ale (1) to i tak robi sam zainteresowany (2) i tak będzie musiał zapłacić.