  • 1. Data: 2008-02-19 16:41:00
    Temat: Dowód osobisty a krewkarta.
    Od: koatl <v...@w...pl>

    Witam. Słyszałem dziś w TV o "krewkarcie". Powiedzieli tam, że
    "niestety trzeba za nią płacić, bo nie jest obowiązkowa". Czy to
    znaczy, że gdyby była obowiązkowa to by była za darmo? Jaka jest tego
    - może ktoś z was wie? - podstawa prawna. I najważniejsze - jak to się
    ma do obowiązkowych dowodów osobistych.
    Pozdrawiam - Piotr

  • 2. Data: 2008-02-20 08:03:34
    Temat: Re: Dowód osobisty a krewkarta.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    koatl pisze:
> [...]
    > znaczy, że gdyby była obowiązkowa to by była za darmo? Jaka jest tego
    > - może ktoś z was wie? - podstawa prawna. I najważniejsze - jak to się

    To, czy coś jest obowiązkowe, czy nie, nie implikuje
    bezpłatności/odpłatności.

    Wydanie dowodu osobistego jest płatne, a jego posiadanie jest
    obowiązkowe. Jest wiele rzeczy nieobowiązkowych, za które nie trzeba płacić.

    Na przyszłość radzę nie czerpać informacji o świecie z telewizji ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-20 09:50:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "koatl" <v...@w...pl> napisał
    Powiedzieli tam, że
    "niestety trzeba za nią płacić, bo nie jest obowiązkowa".

    Powiedzieli jak im się wydawało. Źle im się wydawalo.