  • 11. Data: 2003-03-18 20:37:45
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Nie wiem po co pani z okienka wniosek. Ja dostałem dowód na słowo. Po
    | prostu spytała się czy chce go zatrzymać, ja wyraziłem SLOWNIE swoje
    | chęci ;) i po ostemplowaniu dostałem go z powrotem.

    Ja też nie wiem po co jej wniosek. No ale to 5 zł odpowiada właśnie
    wnioskowi, więc tak przypuszczam, że może o to chodzić.

  • 12. Data: 2003-03-19 04:36:21
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "Daniel_J" <d...@o...pl> wrote in message
    > a ile kosztuje wydanie dowodu nowego w takim przypadku jak Twój a ile
    jak
    > np. byś go zgubiła ? Jeśli tyle samo to powiedz że go zgubiłaś

    Wtedy jest chyba "przesluchanie" na okolicznosc utraty dokumentu (w
    przypadku paszportu na pewno) i kolejne znaczki oplaty skarbowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Gacek

  • 13. Data: 2003-03-25 21:30:37
    Od: "Daktik" <d...@r...pl>

    Mnie w Stolicy zostawili stary dowód bez opłat - tylko coś tam podpisałem na kartce.
    Co miasto to obyczaj...
    Pozdr
    Michał