  • 1. Data: 2003-03-17 13:29:48
    Temat: Dowód osobisty
    Od: "Piotr F" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Wymieniam wlasnie ksiazeczkowy dowod odobisty na nowy. Jednka przy wymianie
    jesli zechce zostawic sobie stary dowod na pamiatke musze zaplacic dodatkowo
    5 PLN. Moze ktos sie orientuje skad taka oplata i za co ?

    PZDR

    PiotrF

  • 2. Data: 2003-03-17 13:45:25
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Wymieniam wlasnie ksiazeczkowy dowod odobisty na nowy. Jednka przy wymianie
    > jesli zechce zostawic sobie stary dowod na pamiatke musze zaplacic dodatkowo
    > 5 PLN. Moze ktos sie orientuje skad taka oplata i za co ?

    W urzedzie nie chca powiedziec za co placisz ????

    Ja nic nie placilem.

  • 3. Data: 2003-03-17 14:07:34
    Od: "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl>

    : W urzedzie nie chca powiedziec za co placisz ????
    :
    : Ja nic nie placilem.
    : --
    : Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    W uzredzie mowia ze taka jest oplata i tyle.

    D.

  • 4. Data: 2003-03-17 14:34:55
    Od: "Justysi@W" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > : --
    > : Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi
    >
    > W uzredzie mowia ze taka jest oplata i tyle.

    A ktos sie pytal po co im ten stary dowod osobisty? Przeciez on jest Twoj
    osobisty....I tak go pewnie potem przerobia ale przez niszczarke
    przepuszcza.....
    Justysi@W z miasta nad Brdą

    j...@p...fm
    "--Kot nie porzuca łapania myszy mimo wynalezienia łapek. Irzykowski K."--

  • 5. Data: 2003-03-17 17:41:45
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    musza przeciez oplacic osobe ktora pozniej niszczy te stare dowody! a tak
    jakby kazdy sobie dowod zostawial to z czego ta osoba mialaby dostawac
    pensje? to jest tylko teoria :) wiec nie bijcie

    Mongooes

  • 6. Data: 2003-03-17 18:34:14
    Temat: Odp: Dowód osobisty
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Piotr F <p...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b54ikc$num$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    dodatkowo
    > 5 PLN. Moze ktos sie orientuje skad taka oplata i za co ?

    Aby uzyskać właściwą informację zadzwoń do red.Janusza Weisa w
    Radiu Zet
    z podaniem miasta o jakie chodzi . Już on potrafi im " oko
    wydłubać " aby
    uzyskać informację i on nie da się spławić byle czym .

  • 7. Data: 2003-03-17 20:22:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie wiem co wymyśliła "pani z okienka", ale przypuszczam, że to opłata
    skarbowa od złożenia podania o zwrot starego dowodu. Podstawa prawna: USTAWA
    z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej. - poz. I.1 załącznika -
    faktycznie 5 zł. Pewnie pani każe Ci napisać taką prośbę, że chcesz
    zatrzymać dowód osobisty i na tej prośbie przylepi ten znaczek.
    Swoją drogą, powinni Ci to powiedzieć w Urzędzie. Albo nie umiałeś się
    dopytać, albo babka jest bardzo niekumata.

  • 8. Data: 2003-03-17 20:31:02
    Od: "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl>

    Ja juz wiem :P

    Dziaj odbieralam swoj dowod i bardzo grzecznie spytalam o wspomniane 5pln.
    Zatem...
    Ustawa mowi, ze na WNIOSEK POSIADACZA mozna po uniewaznieniu [np.
    ostemplowaniu czy dziurkowaniu], zachowac sobie ta piekna ksiazeczke... Tyle
    ze kazdy WNIOSEK objety jest oplata skarbowa wys. 5zl [przynajmniej w
    Sosnowcu]

    D.

  • 9. Data: 2003-03-18 06:27:28
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

> [...]
    Tyle
    > ze kazdy WNIOSEK objety jest oplata skarbowa wys. 5zl [przynajmniej w

    a ile kosztuje wydanie dowodu nowego w takim przypadku jak Twój a ile jak
    np. byś go zgubiła ? Jeśli tyle samo to powiedz że go zgubiłaś

  • 10. Data: 2003-03-18 08:13:54
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > Swoją drogą, powinni Ci to powiedzieć w Urzędzie. Albo nie umiałeś się
    > dopytać, albo babka jest bardzo niekumata.

    Nie wiem po co pani z okienka wniosek. Ja dostalem dowod na slowo. Po
    prostu spytala sie czy chce go zatrzymac, ja wyrazilem SLOWNIE swoje
    checi ;) i po ostemplowaniu dostalem go z powrotem.