  • Data: 2007-05-28 08:56:39
    Temat: Dowód osobisty
    Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chcę dziecku wyrobić dowód osobisty w związku z wyjazdem za granice na
    początku lipca.
    Dokumenty złożyłem 22 maja tego roku. Pani w urzędzie powiedziała mi ze będe
    czekał 2 miesiące, na to ja jej ze za dwa miesiące to ten dowód będzie mi
    niepotrzebny gdyż wyjeżdzamy za troche więcej niż miesiąc. Na to ona ze
    postara się jakoś przyspieszyć sprawe.
    W wzwiązku z tym mam pytanie czy jeżeli w ciągu miesiąca dowodu nie otrzymam
    czy moge wycofać wniosek i żądać zwrotu wpłacowej kwoty ?