  • 1. Data: 2005-12-03 16:44:41
    Temat: OC posiadaczy pojazdów
    Od: <b...@n...pl>

    W przypadku wysłania wypowiedzenia OC posiadaczy pojazów pocztą zakład
    ubezpieczeń za datę złożenia wypowiedzenia przyjmuje datę stempla
    pocztowego- zakładam, że list polecony, czy też datę wpływu pisma do z.u.?

  • 2. Data: 2005-12-03 17:27:10
    Temat: Re: OC posiadaczy pojazdów
    Od: asior <a...@W...gazeta.pl>

    Dnia 3 gru 2005, agent(ka) b...@n...pl nadał(a) wiadomość:

    > W przypadku wysłania wypowiedzenia OC posiadaczy pojazów pocztą zakład
    > ubezpieczeń za datę złożenia wypowiedzenia przyjmuje datę stempla
    > pocztowego- zakładam, że list polecony, czy też datę wpływu pisma do z.u.?

    a jak udowodnisz potem że wysłałeś akurat wypowiedzenie, a nie życzenia
    świąteczne? lepiej idź i złóż osobiście z potwierdzeniem odbioru na
    kopii
    --
    -------------
    < asior >

  • 3. Data: 2005-12-04 08:30:58
    Od: "greg_sun" <greg_sun@+++poczta.onet.pl+++>

    Użytkownik "asior" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a jak udowodnisz potem że wysłałeś akurat wypowiedzenie, a nie życzenia
    > świąteczne? lepiej idź i złóż osobiście z potwierdzeniem odbioru na
    > kopii

    to ja mam 700 km zasuwać do ubezpieczyciela, żeby wręczyć im wypowiedzenie
    umowy ??
    U nas urzędują tylko agenci ubezpieczeniowi i nie wiem czy zajmują się oni
    również takimi sprawami

    --
    greg_sun

  • 4. Data: 2005-12-04 10:03:46
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "greg_sun" <greg_sun@+++poczta.onet.pl+++> napisał:

    >U nas urzędują tylko agenci ubezpieczeniowi
    Skoro jest on przedstawicielem danego TU, to możesz jemu wypowiedzenie
    złożyć (za potwierdzeniem oczywiście).

    Artur Golański