  • 1. Data: 2005-12-19 23:01:49
    Temat: Dostalem "Zawiadomienie o wszczeciu postepowania"!
    Od: blonsk<s...@o...pl>

    Dostalem dokument takiej tresci:
    "
    Zawiadomienie o wszczeciu postepowania

    Zgodnie z art. 61 $4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks postępowania
    administracyjnego (tekst jednolity DZ.U.NR 98 z 200r poz 1071 z pozn. zm.),

    Zawiadamiam

    ze na wniosek Wojskowej Komendy Uzupelnien w Radomiu nr 393 z dnia 14 lutego
    2005 zostalo wszczete z dniem 2005-12-03 postepowanie administracyjne w
    sprawie dot. przeprowadzenia badan lekarskich w celu stwierdzenia istnienia lub
    braku przeciwskazan zdrowotnych do kierowania pojazdami
    "

    Mam prawko od grudnia, bezterminowe. Na komisji dostalem kategorie D za alergie i
    wade wzroku.

    Czego moge sie teraz spodziewac?

    Ide w kamasze?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-19 23:01:50
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    blonsk napisał(a):
    > Ide w kamasze?

    nie, prędzej zabiorą prawo jazdy

    KG

  • 3. Data: 2005-12-19 23:04:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    blonsk napisał(a):

    > Czego moge sie teraz spodziewac?
    >
    > Ide w kamasze?

    Nie, zabiorą ci prawo jazdy bo podobno niedowidzisz. Jak czołgiem to
    kierować nie mogłeś, a samochodem możesz?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 4. Data: 2005-12-19 23:10:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich napisał(a):

    > Może jest uczulony na proch?

    :) Oczywiście.

  • 5. Data: 2005-12-19 23:10:24
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Johnson <j...@n...pl>

    > Nie, zabiorą ci prawo jazdy bo podobno niedowidzisz. Jak czołgiem to
    > kierować nie mogłeś, a samochodem możesz?

    Może jest uczulony na proch?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Koniu polski bierz przykład z konia radzieckiego

  • 6. Data: 2005-12-19 23:12:06
    Od: "AB" <A...@a...pl>

    "blonsk" <s...@o...pl> wrote in message news:do7e4t$9n3$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > "
    >
    > Mam prawko od grudnia, bezterminowe. Na komisji dostalem kategorie D za

    ciekawe ze WKU'om sie chce przesylac takie informacje do Wydzialow
    Komunikacji (czy co tam sie tym zajmuje) i ze tymze wydzialom sie chce
    wszczynac jakies postanowienia.
    Nieprawdopodobne az...

  • 7. Data: 2005-12-19 23:36:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AB" <A...@a...pl> napisał w wiadomości
    > "blonsk" <s...@o...pl> wrote in message

    > ciekawe ze WKU'om się chce przesyłać takie informacje do Wydziałów
    > Komunikacji (czy co tam się tym zajmuje) i ze tymże wydziałom się
    chce
    > wszczynać jakieś postanowienia.
    > Nieprawdopodobne aż...

    Ma to na celu zmniejszenie symulowania przez poborowych. Jak się jeden
    z drugim zwiedzą, jakie są konsekwencje, to wielu daje spokój.
    Oczywiście, że są metody na udowodnienie, że facet symuluje, ale to są
    koszty.

  • 8. Data: 2005-12-19 23:46:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "blonsk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na komisji nic nie symulowałem, mam alergie i wadę wzroku.

    JA nie zarzucam Tobie symulacji, tylko piszę o ogólnej prawidłowości.
    Z drugiej strony, skoro powzięli urzędowo informację, że masz wadę
    wzroku, to nie dziw się, ze się zaniepokoili, że możesz z taką wadą
    jeździć samochodem.

  • 9. Data: 2005-12-19 23:52:29
    Od: blonsk<s...@o...pl>

> [...]
    > z drugim zwiedzą, jakie są konsekwencje, to wielu daje spokój.
    > Oczywiście, że są metody na udowodnienie, że facet symuluje, ale to są

    Na komisji nic nie symulowalem, mam alergie i wade wzroku.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2005-12-19 23:57:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    blonsk napisał(a):

    > Na komisji nic nie symulowalem, mam alergie i wade wzroku.

    No to w drugą stronę - być może zachodzi podejrzenie, że dałes w łapę
    lekarzowi wystawiającemu zaświadczenie na potrzeby PJ.

    M.