  • 1. Data: 2005-12-19 22:53:08
    Temat: Podatek od wypłaconego odszkodowania
    Od: januszek52<j...@w...pl>

    Wygrałem sprawę w sądzie z pracodawcą o wypłatę za zaległe nadgodziny, urlopy i
    odprawę. Kto i w jakiej wysokości płaci podatek od zaległych świadczeń za pracę
    nie wypłacanych przez pracodawcę przez 4 lata? Proszę o odpowiedzi w tej sprawie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-19 23:06:30
    Temat: Re: Podatek od wypłaconego odszkodowania
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    januszek52 napisał(a):
> [...]
    > nie wypłacanych przez pracodawcę przez 4 lata? Proszę o odpowiedzi w tej sprawie.

    Ty zapłacisz podatek a pracodawca ci go potrąci. Chyba tylko odprawa
    jest wolna od podatku.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."