  • Data: 2006-06-12 10:43:43
    Temat: Dorobek związku partnerskiego bez ślubu
    Od: Vonnegut79 <v...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    proszę o poradę w takiej o to sytuacji:

    Mój kolega był w kilkuletnim związku. W tym czasie za część swoich oraz
    jego dziewczyny pieniędzy kupili 2 pokojowe mieszkanie. Sęk w tym, że w
    umowie kupna mieszkania jako właściciel widnieje tylko jego była
    dziewczyna. Tym samym - w momencie rozstania, ona powiedzieła mu, że
    mieszkanie jest jej, a on ma się wyprowadzić...

    W przypadku małżeństwa występowałby pewnie podział majątku (gdyby kupili
    mieszkanie w trakcie trwania małżeństwa), ale z drugiej strony są dowody
    na to, że część tych pieniędzy pochodzi od mojego kolegi. Czy jest
    szansa na dochodzenie swoich praw do własności części mieszkania, czy
    już po ptakach ?

    dzięki za wszelkie konstruktywne odpowiedzi :)

    Pzdr.

    Vonn