  • 11. Data: 2014-01-04 21:40:16
    Temat: Re: Doręczenia korespondencji sądowej na wesoło
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 04 Jan 2014 21:36:40 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mhm. A co zrobi z korespondencją do drugiej strony?

    no niby masz rację, ale druga strona dostanie avizo, że w tym sklepie jest
    list, czyli druga strona przyjdzie ten list odebrać, a sugerujesz, że co
    może się stać z tym listem ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/

  • 12. Data: 2014-01-04 21:54:24
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 04 Jan 2014 21:14:18 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A teraz wyobraźmy sobie, że taki sklepik jest stroną w jakiejś sprawie...

    Sytuacja analogiczna do tej w której Poczta Polska jest stroną w jakieś
    sprawie :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2014-01-05 00:36:43
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.01.2014 21:40, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:

    > no niby masz rację, ale druga strona dostanie avizo, że w tym sklepie jest
    > list, czyli druga strona przyjdzie ten list odebrać, a sugerujesz, że co
    > może się stać z tym listem ?

    Ale zaraz, a kto wystawia avizo?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 14. Data: 2014-01-05 02:47:22
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-01-04 21:54, MadMan pisze:

    > Sytuacja analogiczna do tej w której Poczta Polska jest stroną w jakieś
    > sprawie :P

    http://natemat.pl/45307,poczta-chce-dostarczac-listy
    -polskich-sadow-ale-sama-nie-umiala-doreczyc-sobie-l
    istu-w-tej-sprawie

    :)

  • 15. Data: 2014-01-05 06:16:55
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-04 20:14, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > Portale już informują z lekkim usmiechem:
    > http://natemat.pl/87463,korespondencja-sadowa-dorecz
    ana-ze-sklepu-rybnego-polska-grupa-pocztowa-zastapil
    a-poczte-polska

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15222259,Sad_wzy
    wa_do_kiosku__Zaskakujaca_kleska_Poczty_Polskiej.htm

    > technicznie to bardzo ciekawe, bo korespondencja sądowa, wezwania,
    > powiadomienia, postanowienia będą oczekiwały na odebranie w kiosku,
    > sklepie, lombardzie, kantorze, nawet u szewca.
    > Ciekawe co na to inne przepisy ?

    Może być ciekawie bo sądy wysyłają do biegłych akta spraw, czasami jest
    to materiał o objętości walizki i nie ma kopii
    W połowie przypadków sądy pytają biegłego czy się podejmie sprawy ale w
    połowie po prostu zaskakują przysyłając akta bez pytania czyli biegły
    dowiaduje się jak już akta sa do odebrania na poczcie

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 16. Data: 2014-01-05 13:54:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2014 21:54, MadMan pisze:

    > Sytuacja analogiczna do tej w której Poczta Polska jest stroną w jakieś
    > sprawie :P

    Tylko szeregowy pracownik PP nie jest w tym stroną i ma to w nosie.

  • 17. Data: 2014-01-05 13:56:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2014 21:38, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > napisałeś "przychodziła" czyli już nie przychodzi?
    > widocznie zrobili weryfikację, byłu skargi, reklamacje...

    Po kilku miesiącach skarg. Ale nie zwolnili jej, bo później widziałem ją
    na innej trasie.

    > Kierownictwo Inpost kiedyś w audycji radiowej mówiło, że nie dochodzą listy
    > niechciane i nie wysłane.
    > Nic nie mówił o listach nieprawidłowo doręczanych.
    > Mówił, że każdy doręczyciel Inpostu ma GPS i jakby co to w przypadku
    > reklamacji da sie ustalić przebytą trasę, wychodzą z założenia, że jak był
    > pod adresem to doręczył, ale nie da się stwierdzić, że listy wrzucił
    > nieprawidłowo.

    To bardzo mocne założenie.

    > Ludzie listy wyjmują ze skrzynek, patrzą, że nie do niego, to kładą na
    > skrzynkę, potem doręczyciel Inpost jak idzie w rejonie drugi raz to te
    > "błędy" zbiera i doręcza drugi raz.

    Jaką skrzynkę?

  • 18. Data: 2014-01-05 13:56:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2014 21:40, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > no niby masz rację, ale druga strona dostanie avizo, że w tym sklepie jest

    Mhm. Dostanie od kogo?

  • 19. Data: 2014-01-05 14:10:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-04 20:30, LeonKame pisze:
    > Ten kraj to jedna wielka porazka Lech walesa powinien wisiec na slupie
    > razem z kolesiami.

    Tak ale najpierw cała świta SLD, SDRP, czy inne PZPR. To jest przyczyna
    a Wałęsa jest tylko skutkiem.
    Kurde blade. Ta dzisiejsza młodzież naprawdę uważa Jaruzelskiego za
    starszego pana w okularach?
    Przecież Jakby Jaruzelski wprowadził dzisiaj stan wojenny to by wam
    skasował fejsbuka. :-)

  • 20. Data: 2014-01-05 14:12:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-05 13:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. Dostanie od kogo?

    Od listonosza.

    --
    Liwiusz