  • 71. Data: 2006-10-07 10:12:55
    Temat: Re: Domofony w blokach a prawo.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 06 Oct 2006 00:36:46 +0200, Kaja <k...@n...ma.wp.pl> wrote:

    >Policję, straż i pogotowie to chyba każdy wpuści. Zresztą policja ma
    >swoje specjalne kody (nie wiem jak pogotowie, czy straż).
    jakie kody? :D

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 72. Data: 2006-10-07 15:48:23
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > jakie kody? :D

    :-)
    997, 998, 999 i liczba dodatkowa 112.

  • 73. Data: 2006-10-07 20:48:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Oct 2006, Maciej Bebenek wrote:

    > Pewnie jest :-) Zacznijmy od pytania: kto/co to jest w powyższym *lokator*?

    Mój błąd: miało być "najemca".
    Ale może palnąłem - aby wynająć lokal w spółdzielni *od sp-ni* być
    może trzeba być spółdzielcą :] tak?
    Jeśli "niekoniecznie" to idzie o taki przypadek.

    Jak rozumiem - jeśli właściciel mieszkania (w sp-ni) je wynajął to
    ew. domofon jest jego zmartwieniem (a nie najemcy) i tu sprawa jest
    prosta.

    pzdr, Gotfryd