  • 1. Data: 2006-10-02 09:31:55
    Temat: wywlaszczenie
    Od: "Monika" <M...@i...edu.pl>

    Czy Gmina moze kogos wywlaszczyc planujac w zagospodarowaniu przestrzennym
    Oczyszczalnie sciekow?
    Czy skoro Oczyszczalnia jest z funduszy Unijnych to cena za m2 powinna byc
    wyzsza niz normalnie i czy jesli to jest dzialka rolna to przeciez i tak
    musza ja na budowlana przeksztalcic i wtedy nie musza zaplacic jak za
    budowlana?

    Monika

  • 2. Data: 2006-10-02 20:35:11
    Temat: Re: wywlaszczenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Monika wrote:
    > Czy Gmina moze kogos wywlaszczyc planujac w zagospodarowaniu przestrzennym
    > Oczyszczalnie sciekow?

    Wywłaszczyć to może sąd. Na wniosek gminy.

    > Czy skoro Oczyszczalnia jest z funduszy Unijnych to cena za m2 powinna byc
    > wyzsza niz normalnie

    Dlaczego?

    > i czy jesli to jest dzialka rolna to przeciez i tak
    > musza ja na budowlana przeksztalcic

    Wyłączyć z produkcji rolnej. I co z tego?

    > i wtedy nie musza zaplacic jak za
    > budowlana?

    Za ziemię płaci się jak za ziemię. Status budowlana/rolna wynika raczej
    z planu zagospodarowania przestrzennego. A zgadnij, kto go ustala.

  • 3. Data: 2006-10-03 08:06:48
    Od: "Monika" <M...@i...edu.pl>

    Bo mnie chodzi o to ze ja mam tam duza dzialke i czesc jest budowlana a
    czesc rolna i jesli Gmina wykupi ta czesc rolna to straci na wartosci czesc
    budowlana, bo kto bedzie chcial sie wybudowac w poblizu Oczyszczalni. Pod
    tym wlasnie katem patrze na cene i sadze ze powinni mi zaplacic tak zebym
    nie byla stratna. Oni chca wykupic 30arow a ja ja mam 3ha tam wiec nie
    powinno sie liczyc ile Oni biora pod ta oczyszczalnie tylko przeliczyc to ze
    wszystkimi moimi stratami.

    M.

  • 4. Data: 2006-10-03 08:06:59
    Od: kam <#k...@w...pl#>