  • 1. Data: 2006-10-02 11:16:03
    Temat: Sposób na gazetki reklamowe?
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Czy jest jakiś sposób by zapobiec otrzymwaniu bezimiennych materiałów
    reklamowych? Czy to do skrzynki, czy na wycieraczkę.
    Wkurza mnie, jak wracam do domu i pod drzwiami widzę stertę gazetek Reala,
    Tesco itp. Nie interesuje mnie przeglądanie ofert. Bardzo iryujące jest też
    to, że zapełniają skrzynką pocztową i przez to nie widać, czy jest tam jakaś
    wazna korespondencja.
    Czy jako szary mieszkaniec bloku mam jakąś możliwość "zrezygnowania" z tego
    typu "usług" :) Czy jeśli np nakleje na drzwi, nalepkę typu: "Proszę o
    niepozostawianie materiałów reklamowych" to mam prawo egzekwowania tej
    prośby?

    Na zachodzie (podpatrzone w holadii) są oferowane standardowe (rozumiem, ze
    można otrzymać je na poczcie lub tp) naklejki na skrzynki z napisem: "Nie,
    nie wyrażam zgody na bezimienne (bezadresowe) mteriały reklamowe ale wyrażam
    zgodę na imienne" i "Nie, nie wyrażam zgody na bezimienne (bezadresowe)
    mteriały reklamowe ani na imienne". Myślę, że i u nas coś podobnego by się
    przydało.

  • 2. Data: 2006-10-02 11:44:00
    Temat: Re: Sposób na gazetki reklamowe?
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mfy" <m...@m...pl> napisał
> [...]
    > mteriały reklamowe ani na imienne". Myślę, że i u nas coś podobnego by się

    Jest i u nas cos takiego, ale przynam sie, ze nie widzialem. Jakas nalepka
    na drzwi typu: nie chce reklam, czy podobnie. Nie wiem, jednak, gdzie tego
    szukac. Moze w biurze UOKiK, w Federacji Konsumentow?

    Cos sie jendak robilo:
    http://bip.ump.pl/dane/uchwaly/sprawozdanie.pdf#sear
    ch=%22ulotki%20%22pod%20
    drzwiami%22%20uokik%22
    http://news.mediarun.pl/news/id/5318

    --
    --pozdr.czes

  • 3. Data: 2006-10-03 23:08:23
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    mfy napisał(a):
    > Czy jest jakiś sposób by zapobiec otrzymwaniu bezimiennych materiałów
    > reklamowych? Czy to do skrzynki

    Ja wypleniłem to w prosty sposób. Mamy wspólnotę, jestem członkiem
    zarządu. Jak widzę nową ulotkę na klatce pod drzwiami, dzwonie do
    wydawcy i informuję Go o tym, że zatrudniam sprzątaczy na zlecenie do
    posprzątania makulatury spod drzwi i obciążę Go fakturą za tą usługę,
    którą sprzątacze dokumentują aparatem cyfrowym. Za 5 minut mam czystą
    całą wspólnotę i następnym razem ulotki na skrzynkach na listy, a nie
    pod drzwiami! Nigdy nie zawiodlo!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz