  • 1. Data: 2003-08-05 07:14:33
    Temat: Dokumenty
    Od: "zibi" <t...@w...pl>

    Czesc!

    Mam takie pytanie: Chce kupic mieszkanie bez posredników,
    bezpośrednio od własciciela. Na co zwócić uwagę? Jakie dokumenty musi
    mieć sprzedający i jakie muszą być sporządzone przy zakupie tego mieszkania?

    Z gory dzieki za odpowiedz

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-05 07:42:37
    Temat: Re: Dokumenty
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    takie pytanie zadano 04.08 - KUPNO MIESZKANIA - co sprawdzić ??

    Rzeczpospolita z dnia 04.08.2003 odpowiada na Twoje pytanie.

    beny76