  • 1. Data: 2002-09-17 07:32:38
    Temat: izba wytrzeźwień - nie zapłacę ...
    Od: "Croopa" <m...@p...onet.pl>

    ... no właśnie - i w jaki sposób mogą to ze mnie ściągnąć ?
    Mogą ściągnąć z zarobków, mogą ściągnąć z podatków - to wiem.
    A czy moze też przyjść np komornik ???

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-09-17 07:34:17
    Temat: Re: izba wytrzeźwień - nie zapłacę ...
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Croopa" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    | ... no właśnie - i w jaki sposób mogą to ze mnie ściągnąć ?
    | Mogą ściągnąć z zarobków, mogą ściągnąć z podatków - to wiem.
    | A czy moze też przyjść np komornik ???
    Może.

  • 3. Data: 2002-09-17 08:07:49
    Od: "przemek" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Croopa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (.........)
    > A czy moze też przyjść np komornik ???
    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    Niestety tak gdyż komornika państwo używa właśnie do ściągania.........

  • 4. Data: 2002-09-17 20:49:12
    Od: "lahudra" <l...@o...pl>

    > Niestety tak gdyż komornika państwo używa właśnie do ściągania.........

    Jeżeli nie pracujesz, a masz ukończone 18 lat to właściwie komornik nie ma
    jak ściągnąć nalezności.

    Pozdr.
    Grzegorz