  • 1. Data: 2004-09-26 18:05:38
    Temat: Dodatkowy semestr
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Witam,

    Gdy zaczynałem szkołe była mowa o 6 semestrach. Po tym czasie jeśli
    człowiek się obroni ma tytuł inżyniera. Ostatnio podobno coś się zmieniło i
    wymagane jest 7 semestrów. I tutaj pojawiają się wątpliwości. Część osób
    twierdzi, że zmiana obejmuje wszystkich - tak też twierdzą w dziekanacie.
    Tymczasem mnie się trochę dziwnym wydaje, aby prawo działało wstecz.
    Dzisiaj rozmawiałem z osobą z 1 semestru - idzie nieco innym trybem
    nauczania. Z tego co ona słyszała zmiany obejmują tych, którzy właśnie
    studia zaczynają. Kto ma rację?

    FUT: pl.soc.edukacja, pl.soc.prawo

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2004-09-26 18:47:01
    Temat: Re: Dodatkowy semestr
    Od: "F" <f...@z...tech.us.edu.pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzisiaj rozmawiałem z osobą z 1 semestru - idzie nieco innym trybem
    > nauczania. Z tego co ona słyszała zmiany obejmują tych, którzy właśnie

    Zmiany z zasady obejmuja tych, ktorzy wlasnie studia zaczynaja a
    przynajmniej tak powinno byc oraz tych, ktorzy np. oblali rok i teraz
    studiuja z tymi z 1 roku lub dopiero beda za jakis czas. Jednakze znajac
    samowole polskich uczelni to wszystko jest mozliwe. Niestety. Najlepiej
    zdabadz odpowiednia uchwale, ktora powinna Ci uczelnia udostepnic (moze
    nawet na www) i przeczytaj dokladnie.

    Pozdrawiam,

    Florek

  • 3. Data: 2004-09-27 20:29:11
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik "F" w news:cj7323$1b$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Zmiany z zasady obejmuja tych, ktorzy wlasnie studia zaczynaja
    > a przynajmniej tak powinno byc

    No właśnie. Zagwózdką jest dla mnie stanowisko dziekanatu. Albo o czymś nie
    wiem, albo szerzą dezinformację.

    > Najlepiej zdabadz odpowiednia uchwale, ktora powinna Ci uczelnia
    > udostepnic (moze nawet na www) i przeczytaj dokladnie.

    Kłopot w tym, że nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Wystarczy mi nazwa
    ustawy.

    --
    pozdrawiam
    Greg