  • 1. Data: 2004-09-26 15:51:41
    Temat: polisa pzu-renta
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl>

    Witam, moja mama w 1985 roku zalozyla mi polise na 20 lat, pisze w niej, ze
    po 20 latach bedzie do odebrania 138.000zl. Jest tez podpunkt ze jezeli w
    okresie ubezpieczenia ulegne nieszczesliwemu wypadkowi i w 80 procentach
    bede kaleka albo zalicza mnie do 1 lub 2 grupy inwalidztwa nalezy mi sie
    dozywotnia renta w wysokosci 1.000zl coo miesiac.

    Stalo sie tak ze obecnie brakuje roku do konca polisy, a ja jestem
    niepelnosprawny- 1 grupa, lecz nie wiem czy rdzeniowy zanik miesni choroba
    chyba wrodzona? mozna to uznac za nieszczesliwy wypadek?

    Po przeliczeniu denominacji jakie to sa realne kwoty?
    Dziekuje za pomoc, sebastian.

  • 2. Data: 2004-09-26 16:00:27
    Temat: Re: polisa pzu-renta
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Sebastian Piotr Jasielski napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > chyba wrodzona? mozna to uznac za nieszczesliwy wypadek?
    >
    > Po przeliczeniu denominacji jakie to sa realne kwoty?

    Bo denominacji będzie to dziesieć groszy miesięcznie.
    Musisz albo dogadać się z PZU, albo wystapić o waloryzację sądową.

    --
    JOHNSON :)