  • Data: 2005-04-12 10:11:23
    Temat: Dodatek mieszkaniowy odmowa czy słusznie ?
    Od: "plexer" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam mieszkanie w bloku TBS, starałem się o przyznanie dodatku
    mieszkaniowego, spełniałem wszystkie kryteria ubiegania się o taki wniosek.
    Natomiast w decyzji o odmowie przyznania dodatku wyliczono mi średni czynsz
    za/m-k w gminie, który jest od połowę niższy niż płacony faktycznie przeze
    mnie.
    Czy takie postępowanie jest słuszne, czy jest sens się odwoływać od tej
    decyzji ?
    Z góry dziękuję za porady.

    plexer