  • 11. Data: 2003-07-11 14:25:27
    Temat: Re: Do zapłaty: 0zł (do wszystkich)
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-11 16:09, Dan napisał(a):

    > Jak uda ci sie nadac w banku czy na poczcie 0 zl to stawiam pifko ;D

    Nie udało się, także piwko zatrzymaj... ;(
    A po prostu wolałem spytać; w Polsce są różne dziwaczne przepisy.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 12. Data: 2003-07-11 18:48:15
    Temat: Re: Do zapłaty: 0zł
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy mogę sobie tę karteczkę wyrzucić/schować do sejfu/...? Po prostu:
    > czy ta karteczka musi być podstemplowana?

    Myślę że i bez naszych uwag doskonale wiesz, że chodzi wyłącznie o to abyś
    miał udokumentowane uregulowanie opłaty ( tym razem w formie wcześniejszej
    nadpłaty) za konkretny okres korzystania z energii elektrycznej. A ja
    pomaszerowałam na pocztę i spytałam panienkę z okienka czy mogę dokonać
    takiej wpłaty 0 zł, żeby mieć pieczątkę na kwicie ;-) nawet za cenę 3 zł.
    Nie pytajcie jaką zrobiła minę. Jestem spalona na tej poczcie, ale warto
    było dla takiej miny - Jaś Fasola to mały pikuś przy panience z okienka
    :-)
    JO

  • 13. Data: 2003-07-11 19:22:31
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-11 20:48, Jo napisał(a):

> [...]
    >Nie pytajcie jaką zrobiła minę. Jestem spalona na tej poczcie, ale warto
    >było dla takiej miny - Jaś Fasola to mały pikuś przy panience z okienka

    Miałem podobnie, ale roześmiała się dość głośno. Mam nadzieję, że
    przynajmniej moja wizyta uprzyjemniła jej resztę piątkowego popołudnia i
    kolejni interesanci byli lepiej obsługiwani :)
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 14. Data: 2003-07-12 10:31:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Masz bardzo poważny problem. Jak im nie zapłacisz, to pozwą Cię o 0 zł. Ale
    mam rozwiązanie. Idź do nich do kasy i wpłać im te 0 zł, powinno być bez
    prowizji.

  • 15. Data: 2003-07-12 18:57:01
    Temat: Odp: Do zapłaty: 0zł
    Od: "ITA" <d...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bemcir$mu4$...@n...onet.pl...

    > Zwykły kwit, z terminem zapłaty, "kwota 0.0zł"

    oczywiscie ze nie placic. Zapłacisz w tym terminie kiedy masz niezerowy wit

    ITA

  • 16. Data: 2003-07-12 19:48:01
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Tak - a sąd zasądzi nakaz - komornik ściągnie te 0 złote z Twojego konta, no
    chyba, ze nie bedziesz miał na koncie tych 0 zl - wtedy pofatyguje sie
    osobiscie do firmy lub mieszkania - jak i tam nic nie znajda - to wystawca
    pewnie sprzeda Twoj dlug jakiejs firmie windykacyjnej - a oni juz na pewno
    sciagna z Ciebie te 0 PLN :)

  • 17. Data: 2003-07-12 21:33:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ciekawe, kto zapłaci koszty procesu i windykacji? Mogą przekroczyć nawet
    dług! :-))))))

  • 18. Data: 2003-07-12 23:58:41
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-12 12:31, Robert Tomasik napisał(a):

    >Masz bardzo poważny problem. Jak im nie zapłacisz, to pozwą Cię o 0 zł. Ale
    >mam rozwiązanie. Idź do nich do kasy i wpłać im te 0 zł, powinno być bez
    >prowizji.

    Wlaśnie jest ta prowizja (min. 3zl) i dlatego pytam. Po prostu nie chce,
    zeby sie okazało, że znów czegoś nie zrobiłem (znajoma miała problem z
    ZUS-em, bo się okazało, że go nie poinformowała, że w danym roku nic nie
    zarobiła). Po prostu wolałem spytać...
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl