  • 1. Data: 2003-07-11 12:08:29
    Temat: Renta rodzinna raz jeszcze
    Od: "Przemo" <s...@p...fm>

    Witam!

    Jestem (a właściwie byłem) studentem - studia skończyłem w tym roku.
    Otrzymuję rentę rodzinną po zmarłym ojcu. Jednocześnie w czerwcu tego roku
    ukończyłem 25 lat. Mam w związku z tym pytanie: czy renta rodzinna powinna
    zostać wstrzymana już w czerwcu czy też będę dostawał ją do końca września?
    Na zaświadczeniach, które nosiłem do ZUS-u było napisane, że data ukończenia
    studiów to 30.06.2003. Tymczasem na jednej z decyzji ZUS-u przeczytałem, że
    renta jest przyznana do 30.09.2003. Czy w takim razie przez okres wakacji
    moge jeszcze zgodnie z prawem pobierać rentę (za lipiec jeszcze dostałem)
    czy też później ZUS upomni się o swoje i będę musiał zwracać (bo znając
    bałagan tam panujący wszystko jest możliwe)?

    Pozdrawiam
    Przemo