    From: "Michal" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dieta
    Date: 21 Dec 2004 09:58:18 +0100

    Witam,

    mam problem.

    Jestem zatrudniony w Polsce i moje miejsce pracy jest rowniez w Polsce.

    Pracodawca wyslal mnie na delegacje za granice (okolo tygodnia). Po powrocie
    stwierdzil, ze nie nalezy mi sie dieta, gdyz mialem oplacony nocleg oraz
    wyzywienie na miejscu pobytu.

    Wydaje mi sie, ze dieta jest wyplacana za swiadczenie pracy w miejscu innym niz
    wynikajace z umowy (poza miejscem zamieszkania).

    Jedyne co znalazlem, to Art. 77 par. 2 KP, gdzie jest wzmianka o ustaleniu
    wysokosci diet i sposobie zwrotu poniesionych kosztow. Nie ma tam jednak
    informacji kiedy dieta jest wyplacana (za co).

    Bede wdzieczny za informacje

    Michal