  • 71. Data: 2003-02-27 15:05:20
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > dlatego, że do tego własnie służy dialer
    > jeśli Pan tego nie rozumie (a tak wynika z dyskusji), to nie mamy o czym
    > dyskutować

    A dlaczego nie informuje, że przełącza ?
    Aż pięknie popatrzeć jak zgrywasz durnia, nie wiem tylko czy taka
    taktyka zrobi jakiekolwiek wrażenie na sędziach.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 72. Data: 2003-02-27 15:06:42
    Temat: Re: [OT] Pan/ Pani
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b3l72r$ccc$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    [...]
    > pisząc
    > przekazywanych
    >
    > Najprostsza.
    > A takwlasciwie to jak moglbym Panu pomoc ?

    A żebym to ja sam wiedział. Widzę, że po prostu trzeba się zdać na intuicję.

    Alek

  • 73. Data: 2003-02-27 15:10:11
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    mic wrote:
    > Czy to moja wina, ze ktos nie jest, jak Ty to piszesz, przezorny?

    Jeśli Ty jesteś Twórcą, albo beneficjentem, tego braku przezorności to - tak.
    To jest Twoja wina.
    Celowo stworzyłeś program, który oszukuje ludzi w celu uzyskania korzyści.
    Całkowicie wyczerpuje to czyny opisane w art. 286 kk.
    Proste jak drut.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 74. Data: 2003-02-27 15:14:18
    Od: KiKmen 7272 <u...@p...fm>

    Użytkownik MartaW napisał:
    > Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> napisal w

    > Moze OT, ale:
    > Use Linux ;-)

    może OT, ale jestem za ;)

  • 75. Data: 2003-02-27 15:23:22
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > A dlaczego nie informuje, że przełącza ?

    informuje w regulaminie, tłumacze to po raz setny na tej grupie

    > Aż pięknie popatrzeć jak zgrywasz durnia, nie wiem tylko czy taka
    > taktyka zrobi jakiekolwiek wrażenie na sędziach.

    na sędziach? a w jakiej sprawie? nie wiem czy sie z Ciebie śmiać czy płakac.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 76. Data: 2003-02-27 15:24:03
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b3l7h2$f2n$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Alek" [...]
    > usłyszeć

    > Najpierw zastanow sie, czy mozna zabrac temu staruszkowi pieniadze tylko
    > dlatego, ze jest slepy..

    Nie, ale ja wymagam od tego staruszka, by miał świadomość swojej ślepoty!
    A wraz z tą świadomością powinna przyjść ostrożność.

    Alek

  • 77. Data: 2003-02-27 15:31:11
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl>

    Użytkownik "scream"
    > program nic nie przestawia...

    Taaa... to czemu modemy u kupy ludzi przy nawiązaniu połączeń z Siecią i
    mając domyślnie ustawione połączenie np. poprzez TPSA wybierają nie 0-20xxxx
    tylko 0-700 xxxxxx?
    Przecież użytkownik nie zmienia właściwości domyślnego dial-up'a. Przecież
    użytkownik nie wybiera z menu konkretnego połączenia (przecież ma tylko
    jedno)...
    Czyni to program komputerowy zwany dialerem!

    Proszę Cię, przestań już ściemniać bo te resztki (już resztki) szacunku dla
    Ciebie za chwilę znikną...
    Chyba, że przyznasz się do niepełnej wiedzy na temat dialerów!

    > i nikt nic nie ukrywa..

    Jak wyżej.
    I nie sil się na kolejne ściemy. Bo z drugiej strony 'druta' nie siedzą
    debile i choć może nie zawsze z sensem, ale przynajmniej zgodnie ze swoją
    rzetelną wiedzą, wypowiadają się tutaj.

    --
    M.M.

  • 78. Data: 2003-02-27 15:35:29
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > informuje w regulaminie, tłumacze to po raz setny na tej grupie

    Nie. Nie informuje.

    > na sędziach? a w jakiej sprawie?
    > nie wiem czy sie z Ciebie śmiać czy płakac.

    To śmiej się i płacz. Potem zostanie Ci już tylko płacz.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 79. Data: 2003-02-27 15:54:22
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Alek"

    > Przepraszam. Czy w kontekście wypowiedzi w tym wątku, chcesz mi
    powiedzieć,
    > że ofiara pułapki 0-700 złamała prawo?

    Kontekst jest taki: "Dlatego, że nie zna zawiłości współczesnej techniki
    telekomunikacyjnej? ". To twoje słowa. Mi chodziło o to, że nieznajmość
    zawiłości współczesnej techniki telekomunikacyjnej, nie jest
    usprawiedliwieniem, tak samo jak nieznajomość prawa nie jest
    usprawiedliwieniem.

    > Cały czas to robię.

    Tego nie rozumiem.

    > Ale widzę tylko, że najlepiej to nie mieć problemów.

    To najprostsze rozwiązanie, a jeszcze lepiej by było wiedzieć co się robi :)

    Alek

  • 80. Data: 2003-02-27 15:58:15
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Celowo stworzyłeś program, który oszukuje ludzi w celu uzyskania korzyści.
    > Całkowicie wyczerpuje to czyny opisane w art. 286 kk.

    Nie oszukuje bo program sam z siebie sie nie sciagnie i nie zainstaluje na
    moim komputerze. Prace nad sztuczną inteligencja co prawda trwaja, ale nie
    są az tak zaawansowane Ktos tworzy program, ktory ma mu przyniesc zyski
    finansowe w zamian za dostarczenie komus innemu przyjemnosci. Jest to proste
    dzialanie - chcesz oglądac gole doopy - prosze bardzo ale zapłac. Natomiast
    probowanie unikniecia konsekwencji takiego postepowania jest dziecinadą na
    miare blondyneczki mówiacej "o jejku jestem w ciazy, a przeciez zrobilismy
    to tylko raz"

    > Proste jak drut.

    Co za freudowskie porównanie

    Pozdrawiam,