eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA › Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Tue, 16 Nov 2004 10:39:46 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <cnchtq$nh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dtt128.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1100598010 753 83.22.1.128 (16 Nov 2004 09:40:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Nov 2004 09:40:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:255474
    [ ukryj nagłówki ]

    Ello.

    Często na grupie pojawia się pytanie o tzw dialery. Dziś w "Trybunie
    Śląskiej" byl artykuł na temat nieszczęśnika, który dostał rachunek na kwote
    2 tys zl - jak sie okazało dialer połaczył go z Tuvalu, Wyspami Cooka i sw.
    Tomasza. Ponizej publikuję odpowiedz szefa biura prasowego TPSA w Katowicach
    p.Zbigniewa Drohobyckiego, dotyczącego tego konkretnego przypadku ale też
    pewnie jest przejawem stanowiska TPSA w sprawie dilaerów.

    "Zdecydowane dzialanie restrykcyjne prowadzone przez TP spowodowały, ze
    nieuczciwi uslugodawcy posługujacy się dialerami przenieśli swoją
    działalność poza granice kraju. Ich uslugi są więc dostępne w serwisach
    internetowych działajacych na zagranicznych serwerach - poza polską strefą
    internetową. TP nie jest właścicielem tych serwerów, a tym bardziej
    oprogramowania na nich instalowanego. Jako operator telekomunikacyjny
    dostarcza jedynie usługę, o rodzaju wybieranych połaczeń decyduje jednak
    klient. Kilka lat temu TP zablokowała dostęp do wysokopłatnych numerów
    audioteleksowych dzialających między innymi na Antylach Holenderskich. Nasze
    działanie zostało jednak uznane za praktyki ograniczające konkurencję i
    została na nas nałozona kara. W obecnej sytuacji mozemy jedynie proponować
    klientom wprowadzenie indywidualnych blokad na życzenie, zachęcać do
    korzystania z bezpłatnego oprogramowania chroniącego przed dialerami oraz
    uczulać na niebezpieczeństwo. TP prowadzi od dłuższego czasu specjalny
    program - "Bezpieczni w sieci". W sprawie klienta przeprowadzono szczególowe
    sprawdzenie okolicznosci powstawnia reklamowanych połaczeń. Wykluczono
    możliwość podłaczenia osób trzecić oraz błednego zarejestrownaia połaczeń,
    czy naliczenia należności. Sporne połączenia mają charakter
    teleinformatyczny i zostały wykonane z komputera klienta. Nie ma podstaw aby
    uznać reklamacje klienta. Jeśli należność nie zostanie uregulowana, wobec
    klienta zostanie wszczęte postępowanie windykacyjne w ramach którego wzywamy
    klienta do zaplaty, w tym czasie linia klienta może zostać zablokowana
    jednostronnie, a po upływie 3 miesięcy także obustronnie, a po 136 dniach
    będziemy zmuszeni rozwiazać umowę z klientem. Rozwiązanie umowy nie zwalnia
    klienta od obowiazku uregulowania zadłużenia. Klient może skorzystać z prawa
    dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej"

    Źródło - Trybuna Śląska nr 268(19787) z dn.16 listopada 2004

    HaNkA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1