  • 11. Data: 2004-11-23 20:15:02
    Temat: Re: Deeveloper podłączył wodę do sąsiedniego budynku i umywa ręce
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1lxk7majcdsv2$.dlg@elektro-instal.com...

    > Zapewniają przecież dostawę wody i odbiór ścieków - zgodnie z Umową
    /jestem
    > tego pewien - ponieważ to usługa powszechna/ ale do miejsca eksploatacji.
    > Developer pewnie zbiera kasę w ramach czynszu, jego należy ścigać za brak
    > wody. Zresztą z nim tez chyba pytający zawarł jakąś umowę. generalnie -
    > pytający winien bardziej zabezpieczyć swoje interesy i wziąść sie ostro za
    > tego developera.

    O tym właśnie piszę od początku. Najprawdopodobniej nie ma co się czepiać
    Spółdzielni, bo ona akurat do rzeczy nic nie ma. Z tym, ze w wypadku
    developerów, to bywa tak, ze budują ale później nie administrują już
    nieruchomością. Stad moje pytanie, z kim jest ta umowa. Bo co do zasady, to
    być może każdy z mieszkańców ma odrębną. W wypadku jakiegoś budynku
    "blokopodobnego" to mało prawdopodobne i raczej nie spotykane, ale w wypadku
    jakiejś zabudowy szeregowej jak najbardziej możliwe.