  • 11. Data: 2003-09-12 12:24:35
    Temat: Re: Darowizna mieszkania.
    Od: "RS" <r...@i...net.pl>

    Zreszta jesli faktura jest na rodzicow to chyba oni sa wlascicielami.... a
    dalej niby mam spisywac umowe od ktorej nie placi sie podatku ? po co ?
    Prawnikiem nie jestem.. ale nie trzeba tu nim byc chyba vy dostrzec skale
    absurdu ... No chyba ze znowu czegos nie uwzglednilem

  • 12. Data: 2003-09-12 13:32:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003, RS wrote:

    >+ Zreszta jesli faktura jest na rodzicow to chyba oni sa wlascicielami.... a
    >+ dalej niby mam spisywac umowe od ktorej nie placi sie podatku ? po co ?

    ...żeby wykazać że "wyczerpał limit" ?
    "Ten Pan już skorzystał i więcej nie dostanie" :|

    pozdrowienia, Gotfryd