  • 1. Data: 2009-04-23 12:51:16
    Temat: Dane z księgi aukcyjnej
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Jest sobie firma - spółka akcyjna. Na razie nie jest notowana na giełdzie.
    Przyszedł sobie do firmy jeden z akcjonariuszy i zażyczył sobie spis
    zawierający dane pozostałych akcjonariuszy (firmowy prawnik stwierdził,
    że miał prawo). Spis taki dostał.
    Zastanawiam się, czy mając taki spis może teraz (na przykład) wydzwaniać
    do pozostałych akcjonariuszy i proponować odkupienie akcji?
    Inne zastosowanie spisu nie przychodzi mi do głowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 2. Data: 2009-04-23 13:08:18
    Temat: Re: Dane z księgi aukcyjnej
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Tapatik wyskrobał(a):
> [...]
    > wydzwaniać do pozostałych akcjonariuszy i proponować odkupienie akcji?
    > Inne zastosowanie spisu nie przychodzi mi do głowy.

    A czemu nie? To coś złego? Akcjonariusze mogą sprzedać akcje komu chcą.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-04-23 13:16:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tapatik pisze:

    > Inne zastosowanie spisu nie przychodzi mi do głowy.

    Mi przychodzi. To chyba zależy jakiej jakości jest ten papier ;)

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 4. Data: 2009-04-24 05:57:38
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Mi przychodzi. To chyba zależy jakiej jakości jest ten papier ;)

    Pudło. Dostał ten spis na płytce CD.
    Głównie chodzi mi o to, po co komuś potrzebny komuś taki spis.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 5. Data: 2009-04-24 14:47:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tapatik pisze:

    > Pudło.

    No, tektura rzeczywiście się nie nadje :)

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars