  • 11. Data: 2003-12-13 11:29:10
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:breo02$9o0$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Nie prawda. Mowa byla o OBCYCH ludziach, ktorzy chodza bezkarnie po
    szkole,
    > i ZA WIEDZA nauczycieli wyciagaja dane od uczniow. Skad wiadomo, ze to
    nie
    > pedofil? Skad wiadomo, ze to nie diler narkotykowy? Skad wiadomo, ze
    to nie
    > zlodziej szukajacy ofiar?

    A skad wiadomo ze nie oszolom jak ty?

    Bo ON tak powiedzial? Obcy czlowiek w takiej
    > sytuacji powinien w najlepszym razie zostac wyproszony, a w najgorszym
    > wyjechac policyjna suka.

    Jaka podstawa ?

    Leszek

  • 12. Data: 2003-12-13 13:27:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> niebacznie popelnil

    > Bo ON tak powiedzial? Obcy czlowiek w takiej
    > Jaka podstawa ?
    Jak przeczytasz dokładnie post, na który odpowiadasz zapewne sam
    znajdziesz.
    No chyba, że w ciągu ostatniego tygodnia zalegalizowano sprzedaż
    narkotyków nieletnim i uprawianie pedofilii.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2003-12-13 21:04:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jak przeczytasz dokładnie post, na który odpowiadasz zapewne sam
    > znajdziesz.
    > No chyba, że w ciągu ostatniego tygodnia zalegalizowano sprzedaż
    > narkotyków nieletnim i uprawianie pedofilii.

    On pisał o "wywiezieniu suką" przed sprawdzeniem kto to.
    Napisał o "obcym". Czytaj dokładnie.

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2003-12-14 14:01:02
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...neostrada.pl>

    On Sat, 13 Dec 2003 09:55:13 +0100, Leszek wrote:

    > Ale mowa była o nauczycielach i babciach których autorytetu rodzice nie
    > powinni podważać w oczach dzicka.
    > A Ty wszędzie seks widzisz;))
    Mowa była o tym, czy można coś zrobić, kiedy nauczycielka (czy nawet
    babcia) nie interesuje się tym, że jacyś obcy ludzie konferują sobie z
    będącym pod jej opieką dzieckiem. Podstawowym obowiązkiem rodziców jest
    dbanie o swoje dziecko a nie ślepa wiara, że każdy, komu je powierzyliśmy,
    rzeczywiście o nie dba.

    Podałam przynajmniej kilka kryminologicznych zagrożeń, rozpisałam się
    nawet o metodach działań osób dokonujących kradzieży... nie skupiasz Ty
    się za bardzo na tym seksie co? ;))
    Pozdrawiam,
    MArta