    From: "Pawel B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dałem się oszukać. Czy odzyskam pieniądze?
    Date: Mon, 20 Sep 2004 00:01:25 +0200

    Witam.

    Niestety dałem się porządnie oszukać. :( Opiszę sprawę w miarę
    obrazowo, i poproszę o pomoc/opinie.
    Kolega mojej dziewczyny powiedział mi, iż jego znajomy ma załatwić
    dobrą pracę na stanowisku informatyka. Aktualnie jestem w czasie
    studiów, więc nie mam jeszcze dużych szans na zdobycie dobrej pracy. Z
    pieniędzmi krucho, więc taka okazja była nie do odrzucenia. Było jedno
    "ale" - facet chciał 400 zł za "załatwienie papierka". No i ja głupi
    poświęciłem zaoszczędzone pieniądze. No i zaczęły się schody.
    Cała sprawa ciągnie się już od 2 miesięcy, i facet cały czas mnie
    zbywa. Ciągle coś mu wypada, brakuje czasu, itp... Za każdym razem gdy
    przyjeżdżam wszystko ma być załatwione następnego dnia. Straciłem
    już nadzieję na realność tej oferty, ale na razie nie daję po sobie
    poznać. Dodatkowym minusem w sprawie jest fakt, iż pieniądze były
    przekazywane "z ręki do ręki", nie mam żadnej umowy, ale świadkiem
    przekazania była moja dziewczyna i ów kolega, który mi to polecił.
    Zdaję sobie sprawę z tego, że moje szanse są nikłe, ale chciałbym
    zawalczyć. W ostateczności zgłoszę to na Policję, może następnym
    razem, gdy kogoś oszyka zainteresują się nim.

    --
    Pawel B.

    [przy odpowiadaniu usun 1979 z adresu]