  • Data: 2006-10-23 08:44:58
    Temat: DOMENA z NAZWA FIRMY
    Od: "humano" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wykupiłem domeny .pl i .com.pl na wlasna dzialalnosc. Planowalem pod
    tym adresem otworzyc sklep internetowy z produktami firmy, której
    nazwa jest w tych domenach zawarta.

    Ostatnio jednak odezwal sie przedstawiciel tej firmy w Polsce i chce te
    domeny przejac. Podobno ma wylacznosc na produkty tej firmy.

    Zgodzilbym sie na ugode finansowa ale nie wiem jak moge byc twardy w
    negocjacjach. Czy przedstawiaciel ma prawo do domeny firmy która
    reprezentuje? Firma jest z Wielkiej Brytani.
    Czy gdyby przedstawiciel chciał przjąć domene na drodze
    prawno-sadowej (nie wiem czy to dobe okreslenie) to bylaby to dla niego
    tylko formalnosc?

    Jak to wyglada w Polsce? Bede wdzieczny za pomoc.

    Rafal