  • 1. Data: 2005-12-03 06:35:45
    Temat: reklamacje a zwrot
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Skąłdam i sprzedaje komputery.
    Do tej pory nie było problemy jesli chodzi o awarie, jeśli już coś sie
    stało, zabierałem uszkodzoną część i dostarczałem do mojego dystrybutora,
    jednak monitoiry f-my LG, maja gwarancje tzw producenta, czyli jak już taki
    kupie, wszystkie awarie zgłaszam do autoryzowanego serwisu.
    I teraz problem, sprzedałem ostatnio taki egzemplarz który padł po 1 dniu,
    Czy ludzie mogą ode mnie żądać wymiany na nowy ? lub inny ? Ja im moge
    zaproponować tylko transport do serwisu, bo nie jestem wielkim sklepem
    ktory to czesto wymienia w ciagu kilku dni jak towar jest wadliwy. Do tego
    monitor który odebrałem z serwisu, pochodził 3 dni i znow padł. Ludzie już
    namnie krzywo patrzą, ja nie wiem co im powiedzić opócz tego ze znów im moge
    zawieść do naprawy gwarancyjnej. Czy maja ode mnie prawo rządać wymiany? Czy
    naprawa darmowa załatwia sprawe ?

  • 2. Data: 2005-12-03 07:58:27
    Temat: Re: reklamacje a zwrot
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Czy maja ode mnie prawo rządać  wymiany?
    Nie

    > Czy naprawa  darmowa załatwia sprawe ?
    Tak.

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm

    Góral

  • 3. Data: 2005-12-03 09:41:26
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał:

    >Czy maja ode mnie prawo rządać wymiany?
    Zdecydowanie tak ! Klient na prawo żądać
    doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez
    nieodpłatną naprawę LUB wymianę na nowy.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2005-12-03 12:30:24
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > Nie