  • Data: 2004-10-19 20:10:58
    Temat: DG + prawo do lokalu - konkretne pytanie :)
    Od: Jarek Pudelko <j...@W...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    1. Zameldowany jestem w miejscu A
    2. Zarejestrowalem dzialalnosc:
    adres dzialalnosci: miejsce B
    miejsce dzialalnosci: teren calego kraju

    Miejsce B jest mieszkaniem, w ktorym mieszkam z zona i tesciowa. Przydzial
    na lokal ma tesciowa - zostal wydany przez :)) "Prezydium Dzielnicowej Rady
    Narodowej w Krowodrza w Krakowie".
    Z tego co wyczytalem w umowie najmu z dnia 19.06.1973 roku...

    "[...]najemca lokalu jest uprawniony do oddania czesci lokalu w podnajem lub
    do bezplatnego uzywania wylacznie za zgoda wlasciwego do spraw lokalowych
    organu prezydium rady narodowej [..]"

    Jutro wybieram sie do Urz.Stat po REGON (czeka sie 3 godziny) i do US, zeby
    zlozyc NIP-1 (tam pewnie pojawi sie pytanie o prawo do lokalu).
    Czy zatem wystarczy umowa uzyczenia czesci lokalu, ktorej (umowy) stronami
    bedziemy moja tesciowa i ja? Czy potrzebuje jeszcze bog wie jakich pozwolen
    administracji, zarzadu budynkow komunalnych, wspolnoty mieszkancow,
    dozorczyni i jej meza, ktory donosi na lokatorow do UB? :)
    Dzialalnosc nieszkodliwa spolecznie - praca na komputerze.

    Bo jak jutro zloze RG-1 a potem sie dowiem, ze jednak nie mam prawa do tego
    lokalu to bede musial odkrecac wszystko...

    TIA,

    --
    Jarek Pudelko