  • Data: 2004-10-20 14:30:05
    Temat: Re: DG + prawo do lokalu - konkretne pytanie :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Oct 2004, Jarek Pudelko wrote:
    [...]
    >+ "[...]najemca lokalu jest uprawniony do oddania czesci lokalu w podnajem lub
    >+ do bezplatnego uzywania
    >+ wylacznie za zgoda wlasciwego do spraw lokalowych
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    >+ organu prezydium rady narodowej [..]"
    [...]
    >+ Czy zatem wystarczy umowa uzyczenia czesci lokalu, ktorej (umowy) stronami
    >+ bedziemy moja tesciowa i ja?

    IMO to się nazywa "umowa nieskuteczna" czy jakoś tak.
    Ewentualnie możemy się umówić że ci Niderlandy sprzedam - chcesz ?
    Tym bardziej że *wiesz* iż nie mam prawa (od tamtejszych feudałów
    przyznanego ;)) coby sprzedawać... ale skoro chcesz...

    >+ Czy potrzebuje jeszcze bog wie jakich pozwolen
    >+ administracji, zarzadu budynkow komunalnych, wspolnoty mieszkancow,

    A skąd my wiemy czyj jest budynek ? Jak komunalny - to
    pewnikiem Wydziału Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego.
    Czy via administracja tego nie wiem - może "zlecili".
    Ale to nie "administracja" jest właścicielem tylko miasto !

    >+ Bo jak jutro zloze RG-1 a potem sie dowiem, ze jednak nie mam prawa do tego
    >+ lokalu to bede musial odkrecac wszystko...

    No....

    pozdrowienia, Gotfryd