  • 11. Data: 2020-04-01 13:28:35
    Temat: Re: Czyli teraz samorząd odpowiada finansowo (do 1mln) za nauczyciela pedofila w swojej szkole?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 01 Apr 2020 12:56:28 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ależ ja jestem *wyłącznie* za tym by samorządy dokładnie na takich
    > samych postawach odpowiadały finansowo za nauczyciela pedofila.
    > Przecież szkoły (np. w Warszawie) nie są w leśnej głuszy! :-)

    Pisz do Mniej niż Zera, a jeszcze lepiej do Maliniaka. Ten drugi jest w
    środku kampanii wyborczej i zamieszcza na TikToku przezabawne filmiki. Taki
    nośnie społecznie temat zapewni mu wygraną w każdych warunkach, nawet jeśli
    wybory odbędą się na ruinach republiki banasiowej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2020-04-01 13:57:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > https://wiadomosci.wp.pl/milion-zlotych-zadoscuczyni
    enia-dla-ofiary-k
    > siedza-pedofila-jest-wyrok-sadu-najwyzszego-64947757
    91908993a

    > Ile kosztuje i będzie kosztowało ubezpieczenie od takich
    > zadośćuczynień? [ cena pójdzie ostro w górę ]

    https://demotywatory.pl/4926858/--Jozka-nie-ma-dzis-
    w-robocie--Nie-
    przeniesli-go-na-inna

    https://tiny.pl/7htfh

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 13. Data: 2020-04-01 13:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Ależ ja jestem *wyłącznie* za tym by samorządy dokładnie na takich
    > samych postawach odpowiadały finansowo za nauczyciela pedofila.
    > Przecież szkoły (np. w Warszawie) nie są w leśnej głuszy! :-)

    No przeciez jezeli spotkało cie coś takeigo samego ale w szkole to nikt
    nie broni walczyc o swoje!

    Kazda sprawa jest inna, jeżeli były dokładnie takie same okolicznosci to
    zgadzam sie odszkodowanie nalezy sie od szkoły!

    Problem polega na tym, ze to co na dzis wiemy o tej organizacji
    wyznajacej wiare w boga co do zorganizowanego procederu ukrywania
    winnych, nie zgłaszania do organów scigania etc tego o szkolach jeszcze
    nie wiadomo.
    Ale nic nie stoi na przeszkdzie zebys rozpoczał ta walke, skoro masz
    odpowiednie dane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 14. Data: 2020-04-01 14:14:13
    Od: Kviat

    W dniu 01.04.2020 o 11:17, A. Filip pisze:

    > Żaden dziennikarzyny w doniesieniach które czytałem nie zacytował z
    > uzasadnienia wyroku sądu co zakon wiedział albo miał obowiązek wiedzieć
    > albo że "ksiądz gwałcił w ramach obowiązków służbowych" wiec zakon ma
    > bulić czy wiedział czy nie wiedział,

    Jak członek mafii należy do mafii, to nawet jeżeli nic nie zrobił, to za
    sam fakt przynależności może zostać ukarany.
    Art. 258 KK

    To dlaczego miałoby być inaczej w przypadku zakonu?

    https://www.youtube.com/watch?v=yVRk0Q3SFYY

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2020-04-01 14:23:08
    Od: Kviat

    W dniu 01.04.2020 o 11:51, A. Filip pisze:

    > Taką winę wyceniasz na milion?

    Ja bym to wycenił na 10 milionów wypłacane jednorazowo i po 100 tys.
    miesięcznie dożywotnio.
    I innym oddziałom tej organizacji tak samo, do skutku, aż w końcu sami
    by zaczęli wyłapywać pedofilów i w zębach przynosić ich do prokuratorów,
    a potem przydzielaliby prokuratorowi swojego funkcjonariusza, który
    będzie chodził za prokuratorem i pilnował, żeby prokurator sprawy nie
    zamiótł pod dywan.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2020-04-01 14:28:30
    Od: Kviat

    W dniu 01.04.2020 o 12:56, A. Filip pisze:

    > Ależ ja jestem *wyłącznie* za tym by samorządy dokładnie na takich
    > samych postawach odpowiadały finansowo za nauczyciela pedofila.
    > Przecież szkoły (np. w Warszawie) nie są w leśnej głuszy! :-)

    Ale nie działają na takich samych podstawach.

    > Tak jak pisałem: jak to są/będą zasady "jednakowe dla wszystkich" to
    > najwyżej powiem "ciężkie prawo ale prawo".

    Jak będą, to też się z tym zgodzę.
    A jak na razie, to kościoły nie obejmują zasady dotyczące normalanych
    ludzi. A te zasady, które ich obejmują, mają centralnie w dupie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2020-04-01 14:41:22
    Od: Kviat

    W dniu 01.04.2020 o 10:44, A. Filip pisze:
    enia-dla-ofiary-ksiedza-pedofila-jest-wyrok-sadu-naj
    wyzszego-6494775791908993a

    > A do kurwy nędzy zacytujesz z nie skasowanego przez SN wyroku jak ten
    > konkretny zakon który milion zabulił miał ukrywać tego konkretnego
    > pedofila?

    A do kurwy nędzy czego nie rozumiesz z tego, że ten zakon ukrywał?
    Nie reagował, ukrywał, a na dodatek chciał zatrzeć ślady i utrudnić
    śledztwo wysyłając go za granicę.
    Czego ci jeszcze brakuje?

    > Czy tak sobie otwartym tekstem nadajesz że Sąd Najwyższy
    > przyklepał odpowiedzialność tego zakonu za poprzednich pedofilii KRK w
    > innych krajach/zakonach/diecezjach? W jakim świetle takie *twoje*
    > założenie stawia sędziów Sądu Najwyższego?

    Bardzo trudno się z tobą dyskutuje, bo trzeba czytać ze trzy razy to co
    piszesz i domyślać się o co ci chodzi.

    > Dla mnie ten wyrok jest "jeszcze jest do przyjęcia" jeśli logika jego
    > odpowiedzialności finansowego będzie stosować się także np. "do szkół"
    > (głównie samorządowych)

    Dla mnie logika odpowiedzialności samorządów będzie do przyjęcia, jeżeli
    samorządy podpiszą z państwem konkordat, będą mieli osobne prawo, gdy
    tajemnica urzędnicza będzie zabraniać wydania pedofila prokuratorowi,
    gdy pedofil wyspowiada się urzędnikowi, gdy urzędnicy będą mogli nie
    ewidencjonować wpływów, nie prowadzić księgowości i nie rozliczać
    podatków, gdy będą mogli przyjmować nieopodatkowane prezenty (zwane
    przez urzędników dla niepoznaki łapówkami), a swoich funkcjonariuszy
    pedofilów wysyłać bezkarnie na zagraniczne placówki urzędnicze.

    > albo zostanie bardzo wyraźnie wyjaśnione na
    > gruncie _prawa jednakowego dla wszystkich_ dlaczego nie.

    Bo prawo nie jest jednakowe dla kościoła.
    Czy takie wyjaśnienie jest wystarczająco wyraźne?

    > Twój wywód jak dla mnie per analogia sprowadza się do odpowiedzialności
    > samorządu Krakowa jak tam złapią pedofila nauczyciela za wcześniejszych
    > pedofilii nauczycieli ze szkół w Warszawie jak się okaże że samorząd tam
    > się nie rwał na nich donosić.

    Bardzo trudno się z tobą dyskutuje, bo trzeba czytać ze trzy razy to co
    piszesz i domyślać się o co ci chodzi. A nie zawsze mi się chce.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2020-04-01 18:45:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czym pedofil gorszy od homoseksualisty?

    -----

  • 19. Data: 2020-04-02 15:12:18
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-03-31 o 20:02, A. Filip pisze:
> [...]
    wyzszego-6494775791908993a

    > Ile kosztuje i będzie kosztowało ubezpieczenie od takich zadośćuczynień?

    Ty jednak masz coś z ta głową! Sadziłem, ze na *.polityka głosisz te
    swoje "mondrości". Okazuje się, że pełno cię wszędzie.

    --
    Runt

    All's well that ends well.

  • 20. Data: 2020-04-04 15:14:13
    Od: g...@g...com

    użytkownik Olin napisał:

    > Kłamstwo ma kacze nogi:
    >
    > "Często zabierał mnie na plebanię w Stargardzie.

    I sąd dał wiarę?

    https://youtu.be/anUAn0bdIcM?t=3467

    Widzicie Olinku, czas kiedy lud dostawał tylko jedną właściwą
    wersję wydarzeń już minął.