  • 11. Data: 2004-01-30 15:24:24
    Temat: Re: Czy za brak sygnału telewizyjnego sieci kablowej muszę płacić??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004, Michał wrote:
    [...]
    >+ Tak dobre.. ekhm... ;-) Czyli, mimo braku wykonania usługi (dostarczenia
    >+ sygnału do mego odbiornika) nigdzie nie jest powiedziane że mogę sobie coś
    >+ odliczać, doliczac, przeliczać itd itp. Zgadza się? Jedynie co, to mogę
    >+ szukać w umowie,

    Skoro nie znasz umowy - to na poczatek skad my mamy wiedzieć
    O CZYM jest umowa ? Płacisz za cos co WYDAJE CI SIE że wiesz
    za co płacisz. Ale WIEDZIEC - najwyrazniej nie wiesz ;)

    Owszem, istnieje "swoboda umów"... :), owszem, ona JEST ograniczona.
    Ale jesli ty NIE WIESZ na co się zgodziłes - to o czym mowa... :(

    pozdrowienia, Gotfryd