  • 11. Data: 2004-05-05 14:05:29
    Temat: Re: Czy wysyłanie przez operatora nazwiska dzwoniącego...
    Od: LMB <L...@s...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    [...]
    > Przepraszam bywalców, ale wpadł mi w łapy fragment podobnej dyskusji na
    > p.m.t. sprzed mniej więcej roku:
    >
    > Słyszałeś może o anegdocie z UK gdzie wprowadzano CIDa jakiś czas temu?
    > Próbowali z NAME również, ale podobno porzucono próby, bo zaprotestował
    > związek harcerek Girls' Guides Association - po obcięciu nazwy abonenta
    > do bodajze 15 znaków wyszło "GIRLS GUIDE ASS"

    Słyszałem, cały czas zastanawiam się na ile w niej prawdy ;)

    --
    LMB

    Advanced Call Manager - a call register and manager.
    Please help in testing - http://www.sitefinder.pl/acm/

  • 12. Data: 2004-05-05 14:10:12
    Od: LMB <L...@s...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Aparaty telefoniczne żądające okazania dowodu tożsamości przed wybraniem
    > numeru? Chyba sobie kpisz...

    Powyższe pisze ktoś, kto zapewne w życiu nie widział numeru osoby
    dzwoniącej wyświetlonej po pierwszym dzwonku i poziom abstrakcji
    zamieszczony w pytaniu o prawne przesłanki wysłania nazwiska wraz z tym
    numerem zakrawa, wg autora, na kpinę.

    Życzę, panie prawniku, czytania ze zrozumieniem. Jakkolwiek
    skomplikowane i nieprzejrzyste mogło być to pytanie sformuowane.

  • 13. Data: 2004-05-05 14:58:39
    Od: "AK" <a...@x...pl>

    Użytkownik "LMB" <L...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Maciej Bebenek wrote:
    > >
    > [...]
    >
    > Słyszałem, cały czas zastanawiam się na ile w niej prawdy ;)
    Tym bardziej że rzeczona organizacja nazywa:
    "World Association of Girl Guides and Girl Scouts"
    a jej kolonialno-imperialny odłam "Girlguiding UK"
    o czym każdy harcerz wiedzieć powinien ;-)

    pzdr
    AK

  • 14. Data: 2004-05-05 18:07:49
    Od: "PiotRek" <b...@p...gazeta.pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > Jak dla mnie cała ta usługa jest bez sensu: jeśli dzwoni ktoś znajomy,
    > to telefon rozpozna go po numerze

    Nie wierzę, że w książce swojego telefonu masz
    wszystkich swoich znajomych. Na pewno masz przyjaciół, rodzinę
    i _bliższych_ znajomych, ale nie wszystkich. To raz.

    A dwa - w przypadku numerów firmowych pokazuje się nazwa
    firmy - no i widzisz, że dzwonią np. z banku, z tpsa
    albo (nie daj Boże) z Intrum Justitia... :-)

    Ale nawet jeżeli ta usługa kiedyś zacznie u nas działać,
    to korzystanie z niej nie będzie przymusowe, więc nie
    musisz się martwić tym, że dla Ciebie jest nieprzydatna :-)

    PiotRek
    mailto:b...@p...gazeta.pl
    gg:327620

  • 15. Data: 2004-05-05 19:06:12
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    > A co Ci po nazwisku abonenta?
    >
    > I co z telefonami bezabonamentowymi?

    Jak zwykle szukasz 'dziury w calym'.

    --
    Grzegorz

  • 16. Data: 2004-05-05 19:27:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek wrote:

    > A dwa - w przypadku numerów firmowych pokazuje się nazwa
    > firmy - no i widzisz, że dzwonią np. z banku, z tpsa
    > albo (nie daj Boże) z Intrum Justitia... :-)

    Hmmm... Wiesz, chyba mnie przekonałeś - a to duża sztuka ;)

    No OK - w przypadku, kiedy dzwoni jakaś firma, ma to sens. Zwłaszcza, że
    duża firma może mieć i setkę telefonów.

    Tylko że w takim razie temat stanowi zmyłkę ;) bo chodzi o nazwę firmy a
    nie nazwisko dzwoniącego... :-P