  • 1. Data: 2005-02-08 13:34:11
    Temat: Czy wolno przyjść na rozprawę kupą?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Pytanie do praktyków:
    czy na zwykłą rozprawę cywilną może przyjść dowolna liczba osób, czy też są
    jakieś ograniczenia (poza wielkością sali?)
    Czy strona postępowania może ogłosić, że odbędzie się rozprawa, podać miejsce i
    termin rozprawy oraz poprosić wszystkich zainteresowanych o ewentualną obecność?
    Sprawa dotyczy złośliwie niepłaconego czynszu, strony to Spółdzielnia i
    właścicielka mieszkania (własnościowego). Konkretnie chodzi o to, czy
    Spółdzielnia może wywiesić na tablicy informacyjnej taki mniej więcej
    tekst: "Niniejszym zawiadamiamy wszystkich zainteresowanych, że w dniu... w
    sali... odbędzie się pierwsza sprawa z pozwu naszej Spółdzielni o zapłatę
    zaległego czynszu. Wszystkich mieszkańców serdecznie zapraszamy".
    Wszystko bez nazwisk i nawet bez numeru lokalu. Czy coś takiego jest dozwolone,
    ewentualnie zna ktoś może jakieś przepisy regulujące te kwestie? Tablica wisi
    oczywiście na terenie Spółdzielni.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2005-02-08 14:13:46
    Temat: Re: Czy wolno przyjść na rozprawę kupą?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Na salę może wejść każdy. Co najwyżej (w zasadzie z reguły) przewodniczący
    upewnia się, czy widzowie nie są świadkami w sprawie. Ale widzowie nie mają
    prawa głosu.

  • 3. Data: 2005-02-08 14:58:52
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Na salę może wejść każdy. Co najwyżej (w zasadzie z reguły) przewodniczący
    > upewnia się, czy widzowie nie są świadkami w sprawie. Ale widzowie nie mają
    > prawa głosu.

    Dzięki.
    A jak z tym ogłoszeniem? Można wywiesić? Być może już samo jego wywieszenie
    spowoduje, że kobita ureguluje zadłużenie. Spółdzielna jest mała, dużo emerytów
    którzy się nudzą. Sąd jest 5 minut na piechotę od Spółdzielni.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2005-02-08 17:05:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Na salę może wejść każdy.

    O ile się zmieści...

    KG

  • 5. Data: 2005-02-08 17:14:44
    Od: "js" <j...@i...pl>

> [...]
    > emerytów
    > którzy się nudzą. Sąd jest 5 minut na piechotę od Spółdzielni.

    IMHO nie ma przeciwwskazan. Postepowanie sadowe jest co do zasady jawne.
    Mozna po prostu nie podawac zadnych danych pozwanej, umiescic jedynie notke
    "...o zaplate zaleglego czynszu", a info o kogo chodzi przekazac
    nieoficjalnie.

    --
    > Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac, konieczne jest
    > zerwanie z ukladem kontraktowym zawartym
    > w 1989 roku pomiedzy PZPR a agentura zydowska z Solidarnosci.
    moje zdanie jest następujące: terefere bum cyk cyk

  • 6. Data: 2005-02-08 17:50:05
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    kam napisał(a):

    > O ile się zmieści...

    No to niech nie wpuszczają za dużych :>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 7. Data: 2005-02-08 20:15:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > O ile się zmieści...

    Sąd, z powodu zbyt dużego zainteresowania może przenieść obrady do większej
    sali. Znam takie przypadki. Jeśli by goście planowali jakąś większą grupę,
    to pewnie nie od rzeczy będzie powiadomić sekretariat sądu o planowanym
    przybyciu dużej grupy widzów. Tak się na przykład robi, jak ze szkoły idą na
    rozprawy (a znam takie przypadki). Wówczas sąd to beże pod uwagę i zamienia
    się sale.

  • 8. Data: 2005-02-08 20:46:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    na
    > rozprawy (a znam takie przypadki). Wówczas sąd to beże pod uwagę i
    ^^^^

    Miało być oczywiście "bierze"!

  • 9. Data: 2005-02-09 09:50:54
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>