  • 21. Data: 2011-03-03 10:55:02
    Temat: Re: Czy warto e-Sad ?
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A nie możesz brać jakiegoś zabezpieczenia w postaci np. weksla z umową
    wekslową, umowy sprzedaży z wpisaną egzekucją wprost, przewłaszczenia,
    zastawu, zastrzeżenia przeniesienai własności po uiszczeniu zapłaty itp. itd.?

    -----

    > Budowlanka ma swoją specyfikę.
    > 80% zleceń jest na krechę.
    > Jak chcesz kasę z góry to możesz się pożegnać ze zleceniami co równa się z
    tym, że możesz myśleć nad założeniem nowego biznesu.
    > Dlatego trzeba mieć nadwyżkę na takie wpadki.
    > Suma nie jest wielka, dlatego nie walę głową w mur.
    > Co więcej mam firmy, które zalegają mi 8-9 miesięcy, ale wiem że mają
    trudności, starają się jakoś spłacać dług i nie są bezczelne jak ta.

  • 22. Data: 2011-03-03 11:04:55
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-03-03 11:55, THX pisze:
> [...]
    > zastawu, zastrzeżenia przeniesienai własności po uiszczeniu zapłaty itp. itd.?

    Sam nie wiem jak to przeszło, bo ze mną nie było to ustalane, ale już po
    fakcie. Z wekslem to całkiem niezły pomysł, o ile zgodzi się na to
    klient ;) Sam byłem zmuszany nie raz do podpisywania weksli jak robiłem
    dla większych firm, głównie deweloperów. Sam tego nie wprowadzałem, ale
    chyba przyszedł na to czas.

  • 23. Data: 2011-03-03 11:21:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zapraszam wówczas do mnie - www.remitent.pl i na tamtejsze forum ;)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2011-03-04 09:20:10
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A umie Panu wytłomaczyć prawo wekslowe ?

    -----

  • 25. Data: 2011-03-04 12:38:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nje.

  • 26. Data: 2011-03-04 21:02:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Mar 2011, THX wrote:

    [...do Liwiusza...]

    > A umie Panu wytłomaczyć prawo wekslowe ?

    W ramach korepetycji zapodaj:
    http://groups.google.pl/groups/search?as_q=weksel&nu
    m=100&as_ugroup=pl.soc.prawo&safe=off
    - stronę Liwiusza
    - weksel.pl

    Na przykładach (rzeczywistych problemów) dość prosto sobie
    "wytłumaczysz".
    BTW: na newsach nie jest przyjęta forma "pan", bywa stosowana
    w roli ironii :)

    pzdr, Gotfryd