  • 11. Data: 2011-03-02 16:39:59
    Temat: Re: Czy warto e-Sad ?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nie wiem jak to zrobiliście, ale ja mam taki podpis do e-sądu za darmo.

    Wydaje mi sie, ze ja tez nie placilem.

    Dysiek

  • 12. Data: 2011-03-02 17:44:14
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Nie wiem jakie sa realia Twojej branzy, ale wystawiasz pierwszemu lepszemu
    > typowi fakture na przelew na taka kwote?

    A Ty wysyłasz karków w BeEmWu czy jak? ;-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2011-03-02 17:48:38
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A Ty wysyłasz karków w BeEmWu czy jak? ;-P

    Nowy kontrahent + wysoka kwota = platnosc gotowka. Zreszta ja biznesu nie
    prowadze :)

    Dysiek

  • 14. Data: 2011-03-02 17:58:51
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 18:48, Dysiek pisze:

    > Nowy kontrahent + wysoka kwota = platnosc gotowka. Zreszta ja biznesu nie
    > prowadze :)

    Mo właśnie. ;)

    --
    spp

  • 15. Data: 2011-03-02 18:09:13
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-03-02 18:48, Dysiek pisze:
    > Nowy kontrahent + wysoka kwota = platnosc gotowka. Zreszta ja biznesu nie
    > prowadze :)

    Budowlanka ma swoją specyfikę. 80% zleceń jest na krechę. Jak chcesz
    kasę z góry to możesz się pożegnać ze zleceniami co równa się z tym, że
    możesz myśleć nad założeniem nowego biznesu. Dlatego trzeba mieć
    nadwyżkę na takie wpadki. Suma nie jest wielka, dlatego nie walę głową w
    mur. Co więcej mam firmy, które zalegają mi 8-9 miesięcy, ale wiem że
    mają trudności, starają się jakoś spłacać dług i nie są bezczelne jak
    ta. A uważam, że takie zachowania należy piętnować i tępić. Z firmami
    windykacyjnymi nie chcę się wiązać bo nie mogą zrobić niczego więcej,
    czego ja bym nie zrobił a za darmo tego nie robią. Ja tą sprawę traktuje
    tak, że się wyrażę szkoleniowo. Powoli chce rozpracować co i jak. Mam
    czas ;)

  • 16. Data: 2011-03-02 18:26:16
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > czego ja bym nie zrobił a za darmo tego nie robią. Ja tą sprawę traktuje
    > tak, że się wyrażę szkoleniowo. Powoli chce rozpracować co i jak. Mam

    Skoro się uczyć co i jak, to może pomysł z Karkami nie taki zły ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2011-03-02 18:27:59
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > czego ja bym nie zrobił a za darmo tego nie robią. Ja tą sprawę traktuje
    > tak, że się wyrażę szkoleniowo. Powoli chce rozpracować co i jak. Mam

    Skoro się uczyć co i jak, to może pomysł z Karkami nie taki zły. Zabiorą
    pana prezesa na krótką wycieczkę, postawi im ze dwa lody i od razu
    stosunki się ocieplą ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2011-03-02 19:55:18
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No to już widać, że z wieloosobową reprezentacją może być zamieszanie.

    -----

  • 19. Data: 2011-03-02 20:22:32
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-03-02 17:39, Dysiek pisze:

    > Wydaje mi sie, ze ja tez nie placilem.

    faktycznie wydanie certyfikatu jest darmowe

  • 20. Data: 2011-03-03 08:50:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.03.2011 16:00, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2011-03-02, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A to jest drogo?

    Dla was bogaczy zapewne pierdnięcie, ale szczerze mówiąc np. ja nie
    wyrabiam, bo nie widzę potrzeby.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek