  • 1. Data: 2011-03-02 12:46:25
    Temat: Płatne wystawianie faktur w orange
    Od: "Maciek" <t...@p...onet.pl>

    Miałem w orange numer abonamentowy i przypisaną do niego usługę abonamentową
    internetu.

    Umowa się skończyła, nie przedłużyłem jej, konto w portalu orange.pl
    zlikwidowali (choć moje konto klienta w ich firmie ciągle istnieje).

    Miałem zdefiniowane otrzymywanie faktur elektronicznych zamiast papierowych
    drogą pocztową. Przychodziły one na konto w portalu orange.pl, do ktorego dostęp
    po wygaśnięciu umowy usunęli.

    Chciałbym teraz dostać się do owych faktur elektronicznych. Konsultant twierdzi,
    że jedyna możliwość to zamówienie u nich faktur pocztą, co będzie kosztować 10zł
    za fakturę, czyli za cały rok 2010 wychodzi 120zł, nie udostępnią mi ich
    elektronicznie.

    Czy faktycznie firma może z góry narzucić, że jeśli chcę fakturę za usługę to
    muszę za nią zapłacić i dowolnie zdefiniować kwotę? 10zł za kartkę A4 to trochę
    dużo. Faktycznie sam zdecydowałem się, żeby oni przysyłali mi te faktury na moje
    konto w ich serwisie elektronicznym, a nie w formie pisemnej pocztą, jednak czy
    mają prawo odmówić mi dostępu do tych danych elektornicznych po zakończeniu umowy?

    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 2. Data: 2011-03-04 20:51:50
    Temat: Re: Płatne wystawianie faktur w orange
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Mar 2011, Maciek wrote:

    > że jedyna możliwość to zamówienie u nich faktur pocztą, co będzie kosztować 10zł
    > za fakturę, czyli za cały rok 2010 wychodzi 120zł, nie udostępnią mi ich
    > elektronicznie.

    A co powiedzieli na prośbę o duplikaty?
    :> (na inny adres rzecz jasna).

    pzdr, Gotfryd