  • 1. Data: 2003-11-28 12:45:48
    Temat: Czy to złodziejstwo?
    Od: thraxx <t...@i...pl>

    Witam. Mam pytanie.
    Jakiś czas temu na parkingu został uszkodzony nasz (mój i ojca) samochód
    pod naszą nieobecność.
    Szkody zostały wycenione w PZU, natomiast wypłata za szkodę została
    pomniejszona o 10 procent ze
    względu na to, ze ja mam poniżej 26 lat, a jestem współwłaścicielem. Czy
    to sprawiedliwe?

    Czy ze względu tylko na to, ze mam 24 lata, a podczas uszkodzenia pojazdu
    byłem
    zupełnie gdzie indziej można potrącać 10 procent (to około 270 pln).

    Proszę o szybką odpowiedź.

    --
    Using M2, Opera's revolutionary e-mail client:
    http://www.opera.com/m2/ i polecam www.konnekt.info

  • 2. Data: 2003-11-28 12:51:38
    Temat: Re: Czy to złodziejstwo?
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik thraxx napisał:

    > Proszę o szybką odpowiedź.

    a co jest w umowie ?

  • 3. Data: 2003-11-28 13:29:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "thraxx" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ze względu tylko na to, ze mam 24 lata, a podczas uszkodzenia pojazdu
    > byłem zupełnie gdzie indziej można potrącać 10 procent (to około 270 pln).

    Można jeśli tak stanowi umowa którą Ty albo tatuś podpisaliście.

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2003-11-28 13:54:00
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Szkody zostały wycenione w PZU, natomiast wypłata za szkodę została
    > pomniejszona o 10 procent ze
    > względu na to, ze ja mam poniżej 26 lat, a jestem współwłaścicielem. Czy
    > to sprawiedliwe?

    Ta naprawda jest z AC ? Jesli tak to poczytaj jakie masz warunki
    ubezpieczenia. Jesli nic tam nie ma o twoim przypadku, albo naprawa jest
    z OC to mozesz sie odwolac, bo koszt naprawy nie ma zadnego zwiazku z
    wielkoscia uszkodzenia, zwlaszcza, ze doszlo do niego na parkingu.
    Odwoluj sie od decyzji. Jak to nie pomoze to do rzecznika
    ubezpieczonych. Ale najpierw zazadaj tego wyliczenia na pismie.

    Zreszta domyslam sie, ze PZU wziela przez twoj wiek wyzsza skladke i
    teraz chca cie oskubac podwojnie.

  • 5. Data: 2003-11-28 14:09:17
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > z OC to mozesz sie odwolac, bo koszt naprawy nie ma zadnego zwiazku z
    > wielkoscia uszkodzenia, zwlaszcza, ze doszlo do niego na parkingu.

    Myslalem o czym innym, napisalem o czym innym .. mialo byc tak:
    twoj wiek nie ma zadnego zwiazku z wielkoscia uszkodzenia

  • 6. Data: 2003-11-29 22:36:34
    Od: "Mokkunia" <m...@o...pl>

> [...]

    > pomniejszona o 10 procent ze
    > względu na to, ze ja mam poniżej 26 lat, a jestem współwłaścicielem. Czy

    Witaj,

    jeżeli przy zawieraniu umowy nie podałeś we wniosku, że jesteś
    współwłaścicielem i masz poniżej 26 lat, co za tym idzie nie zapłaciłeś za
    to dodatkowo, a była szkoda to firma ubezpieczeniowa może Ci potrącić jakiś
    ustalony procent z odszkodowania. Proponuję przeczytać Ogólne Warunki
    Ubezpieczenia - wszystko powinno się wyjaśnić.

    Pozdrawiam
    Mokkunia