    From: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to złodziejstwo?
    Date: Fri, 28 Nov 2003 14:54:00 +0100

    > Szkody zostały wycenione w PZU, natomiast wypłata za szkodę została
    > pomniejszona o 10 procent ze
    > względu na to, ze ja mam poniżej 26 lat, a jestem współwłaścicielem. Czy
    > to sprawiedliwe?

    Ta naprawda jest z AC ? Jesli tak to poczytaj jakie masz warunki
    ubezpieczenia. Jesli nic tam nie ma o twoim przypadku, albo naprawa jest
    z OC to mozesz sie odwolac, bo koszt naprawy nie ma zadnego zwiazku z
    wielkoscia uszkodzenia, zwlaszcza, ze doszlo do niego na parkingu.
    Odwoluj sie od decyzji. Jak to nie pomoze to do rzecznika
    ubezpieczonych. Ale najpierw zazadaj tego wyliczenia na pismie.

    Zreszta domyslam sie, ze PZU wziela przez twoj wiek wyzsza skladke i
    teraz chca cie oskubac podwojnie.