  • 11. Data: 2002-12-19 00:03:04
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E00FFC8.FD932B92@elita.pl...
    > Jeżeli naci?gnęli Cię na taki numer to zapraszam na
    > http://www.sti.org.pl/

    A nie mówiłem? ;-)

  • 12. Data: 2002-12-19 00:16:41
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "Kris" <c...@p...com> napisał w wiadomości
    > Wszystko "cacy" ale pytanie pozostaje = czy to legalne aby bez
    > potwierdzenia, przez użytkownika usługi TP SA, chęci poniesienia
    dodatkowych
    > kosztów, zmieniano mu obowi?zuj?c? taryfę?

    Nie nastąpiło coś takiego, jak zmiana obowiązującej taryfy podczas trwania
    połączenia. Nastąpiło wybranie INNEGO numeru, dopiero w ten sposób,
    oczywiście, zmiana taryfy.

    > Operator winien przynajmniej
    > uprzedzić swojego klienta o takiej technicznej możliwo?ci.

    Owa "techniczna możliwość" to w praktyce możliwość odłożenia słuchawki
    podczas jednego połączenia i wybranie po chwili innego numeru. Tu nie ma
    żadnej magii. Operator NIE MOŻE pilnować urządzeń abonenta, centrala nie ma
    też takiej inteligencji aby móc ocenić że dzwonisz na dialer. Jakiś czas
    temu na chyba pl.misc.telefonia ktoś pisał o telefonie, który samoczynnie
    wybierał losowy numer spośród zaprogramowanych. Ludzie mieli pretensje, że
    im blokuje telefony, sam dostał spory rachunek. To jego problem, czy raczej
    producenta telefonu lub ew. ministra który wydał homologację.

    > W necie nie ma przy tej
    > usłudze informacji o charakterze i jej kosztach (nadużycie?).

    Z tego co widziałem JEST, tylko malutkimi literkami.

    > Gdzie ochrona
    > klienta przed naci?ganiem? Nie spotkałem się z tak? usług? na "zachodnich"
    > stronach. Tam trzeba jednoznacznie, bezpo?rednio potwierdzić płatno?ć!

    To już inna sprawa, ale jak powiedziałem - TP nie ma nic do tego. TWÓJ modem
    wybiera (z takiego czy innego powodu) numer 0700, a TP MA OBOWIĄZEK połączyć
    Cie z tym numerem.

    > Sk?d Twoja niechęć do walki z teps??

    Ooo, to już prawie obraza! ;-) Uwierz mi, jestem pierwszy do walki z
    tepsą!!! Nie tylko ja, z problemem dialerów próbowały walczyć na prawdę nie
    takie głowy jak ja, takie, które wygrały kilka nawet absurdalnie głupich
    spraw (na które nawet nie zwróciłbyś uwagi). Ale znam problem i wiem że -
    przynajmniej z TP - jest nie do wygrania, nie ma podstaw do roszczeń.
    Chciałbym Ci pomóc, ale mam jakieś doświadczenie i wiedzę w tej sprawie.
    Rzadko wypowiadam się na tej grupie ale akurat w temacie telekomunikacji
    jestem w miare na bieżąco. Musisz niestety grzecznie zapłacić. Ew. poproś o
    rozłożenie na raty.

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-12-19 00:19:49
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "Markiz de Vonvanfon" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie. Kto? ci takich rzeczy naopowiadał czy sam je
    > wymysliłe??

    Odpuść. Dyskusja nie ma sensu, to jest drugi "Expert" tylko znacznie
    głupszy, bo tamten zanim go dopadła choroba był inteligentny.

    A na tej stronie jest dużo lepszy tekst. Przeczytaj pełnomocnictwo, można
    sie zesrać ze śmiechu.

    Piotr

  • 14. Data: 2002-12-19 00:21:41
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Piotr C." wrote:
> [...]
    > spraw (na które nawet nie zwróciłbyś uwagi). Ale znam problem i wiem że -

    Jakieś sygnatury spraw?

    Arek

  • 15. Data: 2002-12-19 00:22:26
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "Piotr C." <p...@M...com.INVALID> napisał w wiadomości
    > A na tej stronie jest dużo lepszy tekst. Przeczytaj pełnomocnictwo

    <cytat>
    i upoważniam je do występowania w moim imieniu przed wszystkimi władzami,
    urzędami,
    instytucjami, przedsiębiorstwami i bankami oraz do składania wszelkich
    oświadczeń i
    wniosków a także do reprezentowania mnie przed sądami w charakterze strony,
    wnioskodawcy, uczestnika postępowania oraz do udzielania w moim imieniu
    dalszych
    pełnomocnictw. Niniejsze pełnomocnictwo upoważnia również do zawierania umów
    w moim

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    imieniu, które okażą się niezbędne w zakresie spraw regulowanych
    pełnomocnictwem, rozliczeń finansowych, podejmowania innych czynności, które
    okażą się konieczne
    <koniec>

    ROTFL ROTFL ROTFL !!!

  • 16. Data: 2002-12-19 00:34:14
    Od: Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl>

    Elita.pl wrote:
    > Markiz de Vonvanfon wrote:
    > [..]

    > Czyżbyś miał jakikolwiek problem z zapoznaniem się z kodeksem
    > karnym i wymienionym przeze mnie artykułem?

    Nie. A dlaczego pytasz?

    --
    Markiz de Vonvanfon

  • 17. Data: 2002-12-19 00:34:55
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    > Je?li pracuje się w telekomie to znasz odpowiedĽ.

    Ja nie pracuje narazie w żadnym telekomie.

    > Nie przejmuj się gadkami Piotra C. - nienawi?ć przysłania
    > mu rozum.

    nie mam do nikogo nienawiści, jedynie niechęć do #@$%^&* jak Arnold Buzdygan
    alias Elita.pl

    > To co robi TP SA z internetowymi poł?czeniami z numerami 0-700
    > jest przestępstwem.

    1. Nie ma czegoś takiego jak TP SA, jeśli tak bardzo chcesz reprezentować
    pokrzywdzonych, dowiedz się chociaż jak się aktualnie nazywa ta firma

    2. TP SA zestawia połączenie komutowane z operatorem usługi na żądanie
    abonenta polegające na wybraniu numeru. Telekom nie jest duchem świętym aby
    wiedzieć (i) że numer wybrał modem ani (ii) że po drugiej stronie, na
    numerze premium-rate, jest modem i (iii) że abonent nie wie że łączy się z
    tym numerem.

    Nie wiem po co w ogóle ci odpowiadam, bo ztcw wszyscy uważają cie za co
    najmniej głupka. Ale naucz sie jednej rzeczy: jak sie na czymś nie znasz,
    nie odpowiadaj, bo możesz tylko krzywde komuś wyrządzić. Nie wystarczy, że
    wydaje ci sie, że sie znasz. Nawet na seksie sie nie znasz, bo na
    pl.soc.seks już od dawna jesteś przegrany za swoje delikatnie mówiąc herezje

    PS. Tylko nie próbuj mnie zaskarżać ani pisać do abuse w ICPNet albo
    mabanana.com, bo stracisz tylko czas.

  • 18. Data: 2002-12-19 00:36:06
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    > Jakie? sygnatury spraw?

    Wygrały bez spraw, i to jest największa sztuka!

  • 19. Data: 2002-12-19 00:39:09
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > aby podczas połączenia przez 020... następowało automatyczne
    przekierowanie
    > na 0700...? Nasz monopolista twierdzi, że TAK!

    Witam
    W przypadku skarżenia TEPSY, nie masz najmniejszych szans.
    Sąd powoła biegłego, który powie dokładnie to, co napisał Ci
    Piotr C. Ty się rozłączyłeś z nr dostępowym 020... na WŁASNE
    życzenie i wyraziłeś zgodę na instalację dialera. Jeżeli Ci ktoś
    obiecuje wygranie sprawy sądowej, to powinien zwrócić dyplom
    i pieniądze (za studia) podatnikom.
    Joker

  • 20. Data: 2002-12-19 00:40:53
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Piotr C." wrote:
    > Wygrały bez spraw, i to jest największa sztuka!

    Oczywiście. Jakże mogłem mieć wątpliwości.

    Arek