  • 1. Data: 2004-11-28 18:11:04
    Temat: Czy to jest zniewazenie ?
    Od: "Mirek" <m...@p...pl>

    Czy moge napisac na mojej prywatnej stronie o innej osobie np.takie cos jak
    to ze dziennie pila spore ilosci alkoholu ,chwalila sie ze zna
    przestepcow,siedziala w wiezieniu itp?Sa to tylko rzeczy zgdone z prawda.Z
    tym ze niektore jak np. to ze sie chwalila ze wsrod znajomych ma
    kryminalistow napewno sie wyprze i czy mogla by mnie oskarzyc za pomowienie?

    Dla wyjasnienia dodam ze chce taka strone stworzyc gdyz ta osoba rozpowiada
    klamstwa i oszczerstwa i chce poprostu aby do ludzi dotarla prawda.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-11-28 18:36:36
    Temat: Re: Czy to jest zniewazenie ?
    Od: Tasman <e...@o...pl>

    Mirek napisał(a):
> [...]
    >
    > Dla wyjasnienia dodam ze chce taka strone stworzyc gdyz ta osoba rozpowiada
    > klamstwa i oszczerstwa i chce poprostu aby do ludzi dotarla prawda.

    nie no bez zgody osoby opisanej na stronie nie możesz tego podać do
    publicznej wiadomości

  • 3. Data: 2004-11-28 19:04:05
    Od: "Mirek" <m...@p...pl>

    > nie no bez zgody osoby opisanej na stronie nie możesz tego podać do
    > publicznej wiadomości

    czy moge opisac to bez podania dokladnych danych?Na przyklad jako
    opowiadanie o tym co mi sie przytrafilo.Linki do strony moga przypadkiem
    dotrzec do znajomych a jak sie domysla o kogo chodzi to juz chyba nie moja
    wina?

  • 4. Data: 2004-11-28 19:48:43
    Od: "Tom " <g...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > opowiadanie o tym co mi sie przytrafilo.Linki do strony moga przypadkiem
    > dotrzec do znajomych a jak sie domysla o kogo chodzi to juz chyba nie

    Tak chyba mozna np. Miroslaw M. klamie itp. Przeciesz w prasie czy w tv tak
    robia.

    Raz slyszalem "byly prezydent Lech W." hehe

  • 5. Data: 2004-11-29 09:43:42
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Tom:
    > Raz slyszalem "byly prezydent Lech W." hehe

    Albo syn polskiego kosmonauty Miroslawa H., ewentualnie zloty medalista
    olimpijski w skokach narciarskich z Sapporo Wojciech F.
    Pozdr. Dulek