  • 1. Data: 2005-07-04 16:33:37
    Temat: Czy takie zdanie ma moc prawną ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy ponizsze zdanie kierowane do jakiejs instytucji (akurat chodzi mi o
    spoldzielnie mieszkaniowa), ma jakas moc prawna czy to tylko zdanie ktore
    moze postarszyc ale i tak nic nie znaczy :
    "Jezeli nie otrzymam odpowiedzi na zawarte w moim pismie pytanie w ciagu 60
    dni, traktuje to jako zgode na to co chce zrobic".
    A np w pismie pisze, ze chce posadzic drzewko na terenie zasobow zielonych
    sm, i pytam sie czy zarzad mi na to pozwala.

    Fantom

  • 2. Data: 2005-07-04 16:49:27
    Temat: Re: Czy takie zdanie ma moc prawną ?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Fantom napisał(a):
> [...]
    > A np w pismie pisze, ze chce posadzic drzewko na terenie zasobow zielonych
    > sm, i pytam sie czy zarzad mi na to pozwala.

    A jesli ja wysle pismo do Ciebie, ze jesli w ciagu 30 dni nie zglosisz
    sprzeciwu to uznaje Twoj samochod za swoja wlasnoc, ma jakas moc prawna
    ? Nie ma. Podobnie jak i to co Ty chcesz wyslac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-04 17:22:48
    Temat: Re: Czy takie zdanie ma moc prawn? ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 4 Jul 2005 18:33:37 +0200, "Fantom"
    <s...@S...poczta.onet.pl> wrote:

    >A np w pismie pisze, ze chce posadzic drzewko na terenie zasobow zielonych
    >sm, i pytam sie czy zarzad mi na to pozwala.
    Jezeli to nie jest specjalnie uciazliwe drzewko to tylko sie uciesza
    ze nie musza za nie zaplacic :) Jeszcze napisz ze bedziesz je podlewal
    i pielegnowal a wraz z drzewkiem sasiednie tereny zielone to koszty im
    troche spadna :p

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 4. Data: 2005-07-04 17:36:49
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > A jesli ja wysle pismo do Ciebie, ze jesli w ciagu 30 dni nie zglosisz
    > sprzeciwu to uznaje Twoj samochod za swoja wlasnoc, ma jakas moc prawna
    > ? Nie ma. Podobnie jak i to co Ty chcesz wyslac.

    Tak myslalem, ze nie ma :)
    Ale Twoj przykald akurat jest zly do tego o co mi chodzilo. Bo ja z toba
    zwiazku zadnego nie mam, a z sm mam (jestem jej czlonkiem wiec uprawnionym
    do roznych spraw)

    Fantom

  • 5. Data: 2005-07-04 17:38:32
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zwiazku zadnego nie mam, a z sm mam (jestem jej czlonkiem wiec uprawnionym

    A rozbudowywujac jeszcze moja mysl : trawnik jest moja wpspolwalsnoscia i
    chcialbym cos z nia zrobic. Jakby ten samochpo byl moja i Twoja
    wspolwlasnoscia, i napsialbys pismo takie ze chcesz go pozyczyc itd, to
    mysle, ze mialbys prawo jakbym nie odpowiedzila Bo inaczej ograniczylbym
    Twoje prawo do wlasnosci

    Fantom

  • 6. Data: 2005-07-04 17:44:09
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Fantom napisał(a):

> [...]
    > wspolwlasnoscia, i napsialbys pismo takie ze chcesz go pozyczyc itd, to
    > mysle, ze mialbys prawo jakbym nie odpowiedzila Bo inaczej ograniczylbym

    Gdyby byl moja wspolwlasnoscia to bym nic nie musial pisac :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-07-04 18:06:11
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    :
> [...]
    > A np w pismie pisze, ze chce posadzic drzewko na terenie zasobow zielonych
    > sm, i pytam sie czy zarzad mi na to pozwala.

    Zgody sie nie domniemywa, chyba ze przepis ustawy stanowi inaczej.

    Dan.

  • 8. Data: 2005-07-04 19:08:04
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Gdyby byl moja wspolwlasnoscia to bym nic nie musial pisac :)

    No wlasnie.
    Ale to jest SM :( I tu jest problem. To tak jakbym ja mial do niego
    kluczyki, nie odbieral telefonu ani nie otwieral ci drzwi

    Fantom