    From: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy takie zdanie ma moc prawną ?
    Date: Mon, 4 Jul 2005 19:38:32 +0200

    > Tak myslalem, ze nie ma :)
    > Ale Twoj przykald akurat jest zly do tego o co mi chodzilo. Bo ja z toba
    > zwiazku zadnego nie mam, a z sm mam (jestem jej czlonkiem wiec uprawnionym
    > do roznych spraw)

    A rozbudowywujac jeszcze moja mysl : trawnik jest moja wpspolwalsnoscia i
    chcialbym cos z nia zrobic. Jakby ten samochpo byl moja i Twoja
    wspolwlasnoscia, i napsialbys pismo takie ze chcesz go pozyczyc itd, to
    mysle, ze mialbys prawo jakbym nie odpowiedzila Bo inaczej ograniczylbym
    Twoje prawo do wlasnosci

    Fantom