  • 1. Data: 2005-07-04 14:24:47
    Temat: DYREKTOR NIE MA OBOWIĄZKU czy to prawda ???
    Od: Ewelina <e...@o...pl>

    Witam grupowiczów,
    proszę o pomoc w wyjaśnieniu takiej kwestii: siedem miesięcy temu
    złożyłam na dziennik podawczy w firmie, w której pracuję, pismo do
    pracodawcy w sprawie związanej z wykonaną pracą. Do chwili obecnej nie
    uzyskałam żadnej odpowiedzi. Nieoficjalnie, od innej osoby z dyrekcji
    firmy dowiedziałam się, iż mój pracodawca nie ma obowiązku udzielać
    odpowiedzi ani ustnej, ani pisemnej na moje pismo. Pomijając zupełnie
    dobre wychowanie i kulturę mojego pracodawcy, rzekomo ma na to jakiś
    przepis prawny.
    Proszę odpowiedzieć, czy tak jest faktycznie? Jakie przepisy prawne
    regulują tę kwestie? Proszę o wskazanie konkretnego przepisu.
    Zależy mi na szybkiej odpowiedzi.
    Z pozdrowieniami, Ewelina.

  • 2. Data: 2005-07-04 14:28:46
    Temat: Re: DYREKTOR NIE MA OBOWIĄZKU czy to prawda ???
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > Proszę odpowiedzieć, czy tak jest faktycznie?

    Tak.

    Jakie przepisy prawne
    > regulują tę kwestie? Proszę o wskazanie konkretnego przepisu.

    Nie ma takich przepisow.

    Dan.

  • 3. Data: 2005-07-04 14:30:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ewelina napisał(a):

    [Ciach ...]

    Zasadniczo pracodawca nie ma obowiązku prawnego odpowiadać na pisma
    pracodawcy. A czego dotyczy pismo?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-07-04 16:17:54
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dabhfn$dtp$2@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Zasadniczo pracodawca nie ma obowiązku prawnego odpowiadać na pisma
    > pracodawcy.
    Pewnie, ale po co w ogóle miałby pisać sam do siebie i jeszcze pilnować
    terminu pisemnej odpowiedzi? ;)

    Jotte

  • 5. Data: 2005-07-04 16:36:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Pewnie, ale po co w ogóle miałby pisać sam do siebie i jeszcze pilnować
    > terminu pisemnej odpowiedzi? ;)

    Oczywista pomyłka. Kto się wysilił zrozumiał.

  • 6. Data: 2005-07-04 16:47:34
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dabos7$ss6$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Oczywista pomyłka. Kto się wysilił zrozumiał.
    Zrobiłem sobie oczywiste jajca. Kto sie wysilił - emoticon zauważył.
    Kto się wysili trochę bardziej - sprawdzi tekst przed wysłaniem.

    --
    Jotte