  • 1. Data: 2006-02-14 15:41:33
    Temat: Czy sądy wyznaczają rozprawy na sobotę??
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Trochę mnie to interesuje bo chyba ktoś mi próbuje zciemniać.
    Prosze o informacje czy takie praktyki jak w temacie mają miejsce.

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 2. Data: 2006-02-14 17:03:54
    Temat: Re: Czy sądy wyznaczają rozprawy na sobotę??
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "xmarcel"

    > czasem tak

    tydzien temu NIE pokazało wezwanie do sądu z grudnia 2005
    na dzien 26 XII 2006 - czyli na drugi dzien swiąt.
    Znaczy się, że sądy mogą wyznaczyć również na sobotę :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-02-14 17:38:55
    Od: xmarcel <x...@c...pl>