  • 1. Data: 2007-02-02 09:05:42
    Temat: Wezwanie do zapłaty na kopercie - legalne ?
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam takie małe pytanko. Zdarzyło mi się zapomnieć zapłacić za kablówkę w
    Aster. Otrzymałem "przypomnienie" jak w temacie. Na kopercie wołami jest
    napisane "WEZWANIE DO ZAPŁATY". Czy to przypadkiem nie narusza tajemnicy
    korespondencji ? A jeśli tak to gdzie to zgłosić ? W końcu są tam
    widoczne także moje dane adresowe, a chyba na poczcie nie muszą widzieć,
    że Iksiński lub Igrekowski spóźnia się z płatnościami.

    Jarosław "Yaroosh" Łysiak
    Skype: heniutek_praca GG: 570147
    UNIBIKE VIPER 2005
    "Nie kryję się z tym, że jestem zwolennikiem kary śmierci."

  • 2. Data: 2007-02-02 09:30:09
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty na kopercie - legalne ?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jarosław "Yaroosh" Łysiak porozsypywal nastepujace
    haczki:
> [...]
    > Aster. Otrzymałem "przypomnienie" jak w temacie. Na kopercie wołami jest
    > napisane "WEZWANIE DO ZAPŁATY". Czy to przypadkiem nie narusza tajemnicy
    Naruszenie tajemnicy korespondencji nastapiloby wtedy, gdyby np
    listonosz otworzyl koperte.
    Pytanie do Ciebie - jak wysylasz komus kartke z zyczeniami urodzinowymi
    i nie wkladasz tej kartki do koperty, to czy nie naruszasz w ten sposob
    tajemnicy korespondencji? Przeciez na poczcie nie musza widziec ze
    Iksinski konczy 60 lat.
    > A jeśli tak to gdzie to zgłosić ? W końcu są tam
    > widoczne także moje dane adresowe, a chyba na poczcie nie muszą widzieć,
    > że Iksiński lub Igrekowski spóźnia się z płatnościami.
    Wezwanie do zaplaty moze oznaczac zwykly rachunek, niekoniecznie ponaglenie.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-02 09:38:12
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak"" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:epuv49$k9f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > także moje dane adresowe, a chyba na poczcie nie muszą widzieć, że
    > Iksiński lub Igrekowski spóźnia się z płatnościami.

    To sie niech iksinski nie spoznia to nie bedzie problemu :-)
    Oznaczenie koperty jest dowolne
    Korespondencja jest w środku i jest zachowana jej tajemnica
    :)

  • 4. Data: 2007-02-02 09:40:43
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    F.T. napisał(a):

    > To sie niech iksinski nie spoznia to nie bedzie problemu :-)
    > Oznaczenie koperty jest dowolne
    > Korespondencja jest w środku i jest zachowana jej tajemnica
    > :)

    A prawo do prywatności ?

  • 5. Data: 2007-02-02 12:50:38
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław "Yaroosh" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl> napisał

    > na poczcie nie muszą widzieć,
    > że Iksiński lub Igrekowski spóźnia się z płatnościami.

    Nie muszą też wiedzieć, że korzystasz z usług Aster, dlatego przesyłkę
    z fakturą powinien ci ciemną nocą dostarczyć zaprzysiężony posłaniec?

  • 6. Data: 2007-02-02 13:48:21
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > A prawo do prywatności ?

    Gdyby takie zachowanie Aster nie naruszało niczego, to czarne listy
    dłuzników nie byłyby puiblikowane na zagranicznych serwerach. Być może coś
    związanego z poszanowaniem godności osobistej.

    --
    Lukasz