  • 1. Data: 2002-12-06 16:12:08
    Temat: Czy pracodawca moze...pytanie
    Od: s...@p...onet.pl

    Czy pracodawca moze zadac od pracownika deklaracji pracy w godzinach
    nadliczbowych. Nadmieniam, ze jestem niepelnosprawnym o stopniu znacznym i
    pracuje w ZPCH.
    I druga czesc pytania jak sie bronic przed ewentualnymi nastepstwami odmowy
    podpisania owej deklaracji(pracownikom,rowniez inwalidom, ktorzy ostatnio
    odmowili wreczono wypowiedzenia) Zdaje sobie sprawe ze w zasadzie nie mam
    wielkich szans na utrzymanie sie w pracy (na zasadzie"dajcie czlowieka ,a
    znajde... )ale postanowilem tanio skory nie sprzedawac;)

    JurekS