  • 1. Data: 2002-12-06 12:47:28
    Temat: zwrot kaucji gwarancyjnej za mieszkanie
    Od: "dekspedycja" <b...@d...prv.pl>

    Witam,
    Pierwszy raz na grupie. I od razu z pytaniem - mam nadzieję, że ktoś z
    Państwa będzie mi w stanie udzielić odpowiedzi na pytania:

    1. Ile kosztuje pozew o zwrot kaucji gwarancyjnej za mieszkanie.
    2. Kto pokrywa koszty wprzypadku przegranej i wygranej sprawy.
    3. Jaka bedzie wartosc zrewaloryzowanej kaucji z 1989 roku. jaka jest
    procedura (jakie sa wskazniki przeliczeniowe)

    Pozdrawiam serdecznie
    Darek

    --
    ###### DEKSPEDYCJA #######